Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować scenariusz podczas połączenia przychodzącego,
– sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia,
– uruchomić zapowiedzi,
– włączyć tonowe menu,
– przekierować połączenie,
– sprawdzać status połączenia,
– uruchomić kolejkę,
– wysłać wiadomości SMS lub e-mail

Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.

Instalacja usługi:

1. Aby utworzyć scenariusz kliknij w IVR, w Moje usługi pod belką “Usługi globalne”:

2. Zdefiniuj nazwę dla scenariusza i kliknij dodaj a następnie po prawej stronie edytuj

3. Teraz możesz wybierać z listy akcje i budować scenariusz.

4. Po zakończeniu edycji scenariusza przypisz go do numeru telefonu: kliknij “konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz podłączyć scenariusz IVR, po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu naciśnij Zapisz.

Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą realizowały się według zapisanego scenariusza.

Zobacz przykładowe scenariusze:
• z akcją warunek czasu
• z odtworzeniem zapowiedzi w godzinach i poza godzinami
• z menu tonowe (wybór 1… 2… 3…)

Porady:

• nie można dodać akcji przed istniejącą akcją dlatego drzewo scenariusza buduj od dołu, niektóre akcje mają suwak deaktywujący dlatego możesz w dodanej akcji deaktywować ją bez konieczności jej usuwania
• usunięcie akcji powoduje usunięcie wszystkich powiązanych akcji
• możesz posiadać kilka różnych scenariuszy i podmieniać je w zależności od potrzeb, system pobiera opłatę tylko za aktywne scenariusze
• zmianę w drzewie scenariusza możesz wykonać na kopii używając wcześniej funkcji “skopiuj scenariusz”