Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – zdefiniować scenariusz podczas połączenia przychodzącego, – sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia, – uruchomić zapowiedzi, – włączyć tonowe menu, – przekierować połączenie, – sprawdzać status połączenia, – uruchomić kolejkę, – wysłać wiadomości SMS lub e-mail
Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.
Instalacja usługi:
1. Aby utworzyć scenariusz kliknij w IVR, w Moje usługi pod belką “Usługi globalne”:
2. Zdefiniuj nazwę dla scenariusza i kliknij dodaj a następnie po prawej stronie edytuj
3. Teraz możesz wybierać z listy akcje i budować scenariusz.
4. Po zakończeniu edycji scenariusza przypisz go do numeru telefonu: kliknij “konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz podłączyć scenariusz IVR, po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu naciśnij Zapisz. Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą realizowały się według zapisanego scenariusza.
Aby utworzyć scenariusz IVR wybierz Wirtualna Centrala > IVR:
Kliknij Utwórz scenariusz:
Nadaj nazwę i kliknij Utwórz:
Kliknij ikonę koła zębatego aby przejść do konfiguracji / edycji:
Po zapisaniu przypisz scenariusz do numeru: 1. wybierz Wirtualna Centrala > Numery 2. kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze 3. wybierz w oknie wyboru IVR 4. wybierz żądany scenariusz Zobacz artykuł Połączenie na scenariusz IVR
Porady: • nie można dodać akcji przed istniejącą akcją dlatego drzewo scenariusza buduj od dołu, niektóre akcje mają suwak deaktywujący dlatego możesz w dodanej akcji deaktywować ją bez konieczności jej usuwania • usunięcie akcji powoduje usunięcie wszystkich powiązanych akcji • możesz posiadać kilka różnych scenariuszy i podmieniać je w zależności od potrzeb, system pobiera opłatę tylko za aktywne scenariusze • zmianę w drzewie scenariusza możesz wykonać na kopii używając wcześniej funkcji “skopiuj scenariusz”
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
Kreator scenariuszy IVR
Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować scenariusz podczas połączenia przychodzącego,
– sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia,
– uruchomić zapowiedzi,
– włączyć tonowe menu,
– przekierować połączenie,
– sprawdzać status połączenia,
– uruchomić kolejkę,
– wysłać wiadomości SMS lub e-mail
Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.
Instalacja usługi:
1. Aby utworzyć scenariusz kliknij w IVR, w Moje usługi pod belką “Usługi globalne”:
2. Zdefiniuj nazwę dla scenariusza i kliknij dodaj a następnie po prawej stronie edytuj

3. Teraz możesz wybierać z listy akcje i budować scenariusz.

4. Po zakończeniu edycji scenariusza przypisz go do numeru telefonu: kliknij “konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz podłączyć scenariusz IVR, po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu naciśnij Zapisz.

Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą realizowały się według zapisanego scenariusza.
Aby utworzyć scenariusz IVR wybierz Wirtualna Centrala > IVR:
Kliknij Utwórz scenariusz:
Nadaj nazwę i kliknij Utwórz:
Kliknij ikonę koła zębatego aby przejść do konfiguracji / edycji:
Po zapisaniu przypisz scenariusz do numeru:
Połączenie na scenariusz IVR
1. wybierz Wirtualna Centrala > Numery
2. kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze
3. wybierz w oknie wyboru IVR
4. wybierz żądany scenariusz
Zobacz artykuł
Zobacz przykładowe scenariusze:
• z akcją warunek czasu
• z odtworzeniem zapowiedzi w godzinach i poza godzinami
• z menu tonowe (wybór 1… 2… 3…)
Porady:
• nie można dodać akcji przed istniejącą akcją dlatego drzewo scenariusza buduj od dołu, niektóre akcje mają suwak deaktywujący dlatego możesz w dodanej akcji deaktywować ją bez konieczności jej usuwania
• usunięcie akcji powoduje usunięcie wszystkich powiązanych akcji
• możesz posiadać kilka różnych scenariuszy i podmieniać je w zależności od potrzeb, system pobiera opłatę tylko za aktywne scenariusze
• zmianę w drzewie scenariusza możesz wykonać na kopii używając wcześniej funkcji “skopiuj scenariusz”
Tagi: IVR, kreator IVR, przykładowe scenariusze, scenariusz IVR
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper