Dzięki usłudze możesz: – przekierować połączenie na dowolny numer publiczny, – ustawić czas oczekiwania na połączenie, – Ustawić prezentację numeru
Przekierowanie 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja przekierowanie: W akcji możesz zdefiniować zewnętrzny numer na jaki zostanie przekierowana rozmowa przychodząca.
Możesz skonfigurować: – czas oczekiwania na połączenie- czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji, – prezentację: numerem przychodzącym lub przekierowanym (na który ktoś dzwoni). Uwaga: Jeżeli prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej. – wybrać konto SIP przez które zostanie zrealizowane przekierowanie
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – przekierowanie
Dzięki usłudze możesz:
– przekierować połączenie na dowolny numer publiczny,
– ustawić czas oczekiwania na połączenie,
– Ustawić prezentację numeru
Przekierowanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja przekierowanie:

W akcji możesz zdefiniować zewnętrzny numer na jaki zostanie przekierowana rozmowa przychodząca.
Możesz skonfigurować:
– czas oczekiwania na połączenie- czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji,
– prezentację: numerem przychodzącym lub przekierowanym (na który ktoś dzwoni). Uwaga: Jeżeli prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
– wybrać konto SIP przez które zostanie zrealizowane przekierowanie
Info:
– akcji użyj jeśli chcesz przekierować połączenie na numer zewnętrzny, jeśli chcesz skierować połączenie na inne stanowisko użyj IVR (akcja) – połącz na konto SIP
– Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących:
Cennik połączeń krajowych
Cennik połączeń międzynarodowych
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR przekierowanie
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne faktura grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń