Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – przekierować połączenie na zewnętrzny numer publiczny – ustawić czas oczekiwania na połączenie – ustawić prezentację numeru dla przekierowanego połączenia
Przekierowanie Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, dla numeru zagranicznego kod kraju poprzedź dwoma zerami, zobacz Jak wybierać numer telefonu
Ustal prezentację: – jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym – jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym Zatwierdź konfigurację przyciskiem “Zapisz” Uwaga: Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
Info: – akcji użyj jeśli chcesz przekierować połączenie na numer zewnętrzny, jeśli chcesz skierować połączenie na inne stanowisko użyj IVR (akcja) – połącz na konto SIP – Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących Cennik połączeń
Przykładowe drzewa IVR z akcją przekierowanie
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – przekierowanie
Dzięki usłudze możesz:
– przekierować połączenie na zewnętrzny numer publiczny
– ustawić czas oczekiwania na połączenie
– ustawić prezentację numeru dla przekierowanego połączenia
Przekierowanie
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, dla numeru zagranicznego kod kraju poprzedź dwoma zerami, zobacz
Ustal prezentację:
– jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym
– jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym
Zatwierdź konfigurację przyciskiem “Zapisz”
Uwaga: Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
Info:
IVR (akcja) – połącz na konto SIP
Cennik połączeń
– akcji użyj jeśli chcesz przekierować połączenie na numer zewnętrzny, jeśli chcesz skierować połączenie na inne stanowisko użyj
– Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących
Przykładowe drzewa IVR z akcją przekierowanie
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Zobacz również:
Połączenie na scenariusz IVR
Jak skonfigurować numer do usługi IVR
Tagi: IVR przekierowanie
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper