Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– przekierować połączenie na zewnętrzny numer publiczny
– ustawić czas oczekiwania na połączenie
– ustawić prezentację numeru dla przekierowanego połączenia

Przekierowanie
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:


W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, dla numeru zagranicznego kod kraju poprzedź dwoma zerami, zobacz mceclip0.png Jak wybierać numer telefonu

Ustal prezentację:
– jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym
– jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym
Zatwierdź konfigurację przyciskiem “Zapisz”
Uwaga: Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.

 

Info:
– akcji użyj jeśli chcesz przekierować połączenie na numer zewnętrzny, jeśli chcesz skierować połączenie na inne stanowisko użyj mceclip0.png IVR (akcja) – połącz na konto SIP
– Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących mceclip0.png Cennik połączeń

Przykładowe drzewa IVR z akcją przekierowanie mceclip0.png

Kreator scenariuszy 
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj

Zobacz również:
Jak skonfigurować numer do usługi IVR mceclip0.png Połączenie na scenariusz IVR