Akcja IVR – Odtwórz komunikat: Funkcja odtwarzania komunikatu w ramach systemu IVR może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu niezbędnych informacji na temat dalszych działań czy statusu połączenia. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację.
Dzięki usłudze możesz: odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio
Odtwórz komunikat: 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja odtwórz komunikat: Akcja pozwala odtworzyć dowolny plik audio.
Pliki audio można: – uploadować w formacie .mp3 lub .wav, – wygenerować poprzez syntezator mowy IVONA – nagrać z telefonu IP podłączonego do swojego konta w SuperVoIP
Porada:
plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w „Moje usługi” pod dolną belką „Usługi globalne” w wierszu IVR: Uwaga: jeżeli nie widzisz na swoim koncie usługi IVR na dole strony dodaj ją do konta przez pole wyboru „Dodaj usługę globalną”
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – odtwórz komunikat
Akcja IVR – Odtwórz komunikat:
Funkcja odtwarzania komunikatu w ramach systemu IVR może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu niezbędnych informacji na temat dalszych działań czy statusu połączenia. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację.
Dzięki usłudze możesz:
odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio
Odtwórz komunikat:
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja odtwórz komunikat:

Akcja pozwala odtworzyć dowolny plik audio.
Pliki audio można:
– uploadować w formacie .mp3 lub .wav,
– wygenerować poprzez syntezator mowy IVONA
– nagrać z telefonu IP podłączonego do swojego konta w SuperVoIP
Porada:
plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w „Moje usługi” pod dolną belką „Usługi globalne” w wierszu IVR:

Uwaga: jeżeli nie widzisz na swoim koncie usługi IVR na dole strony dodaj ją do konta przez pole wyboru „Dodaj usługę globalną”
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR odtwórz komunikat, odtwórz komunikta, zapowiedź głosowa
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń