Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje

IVR (akcja) – odtwórz komunikat

Akcja IVR – Odtwórz komunikat:
Funkcja odtwarzania komunikatu w ramach systemu IVR może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu niezbędnych informacji na temat dalszych działań czy statusu połączenia. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację. 

Dzięki usłudze możesz:
odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio 

Odtwórz komunikat:
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR

 

2. Jak działa akcja odtwórz komunikat:

Akcja pozwala odtworzyć dowolny plik audio.

Pliki audio można:
– uploadować w formacie .mp3 lub .wav,
wygenerować poprzez syntezator mowy IVONA 
– nagrać z telefonu IP podłączonego do swojego konta w SuperVoIP

 
Porada:

plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w „Moje usługi” pod dolną belką „Usługi globalne” w wierszu IVR:
mceclip0.png
Uwaga: jeżeli nie widzisz na swoim koncie usługi IVR na dole strony dodaj ją do konta przez pole wyboru „Dodaj usługę globalną”

 

 
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj