Dzięki usłudze możesz: – włączyć sygnał faxu aby móc odebrać fax
Wirtualny fax – sygnał faksu 1. Akcja dostępna jest w usłudze scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Wirtualny fax – sygnał faksu?
W akcji możesz włączyć sygnał faksu.
Co możesz ustawić dodatkowo? – czas oczekiwania na połączenie – czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji, – prezentację: numerem przychodzącym (który dzwoni na Twój numer) lub przekierowanym (Twoim na który właśnie dzwoni).
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – wirtualny fax
Dzięki usłudze możesz:
– włączyć sygnał faxu aby móc odebrać fax
Wirtualny fax – sygnał faksu
1. Akcja dostępna jest w usłudze scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Wirtualny fax – sygnał faksu?
W akcji możesz włączyć sygnał faksu.
Co możesz ustawić dodatkowo?
– czas oczekiwania na połączenie – czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji,
– prezentację: numerem przychodzącym (który dzwoni na Twój numer) lub przekierowanym (Twoim na który właśnie dzwoni).
Info:
– akcja dostępna jest w IVR jeśli na koncie masz dodaną usługę Wirtualny fax – odbieranie
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR wirtualny fax
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP