Dzięki usłudze możesz: – sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia – uruchomić różne akcje w zależności od czasu przyjścia połączenia
Warunek czasu: 1. Warunek czasu dostępny jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa warunek czasu
Warunek sprawdza dzień i godzinę w jakim przychodzi połączenie. Do dyspozycji są ustawienia: – dni tygodnia: podaj dzień pierwszy i ostatni (Niedziela jest pierwszym dniem tygodnia), – godzin pracy, np. od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 15:00 – zakres czasu: np. od godziny 15:00 w piątek do godziny 15:00 w sobotę – polskich świąt jako dni wolnych, – własnych dni wolnych
Wszystkie akcje, które są poniżej działają gdy warunek jest spełniony czyli połączenie przyjdzie w określonych godzinach podanych w warunku. Jeśli połączenie przyjdzie poza określonymi godzinami czyli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony warunku.
Pamiętaj aby przypisać przygotowany scenariusz do numeru. Aby to zrobić na liście usług kliknij link „Konfiguruj” przy numerze do którego chcesz go przypisać:
Przykłady
a) Firma pracuje od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. W godzinach pracy ma dzwonić konto SIP a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje. Warunek ma uwzględniać również polskie święta.
b)Firma pracuje od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku i w soboty od 8:00 do 14:00 W godzinach pracy ma być uruchomiona kolejka a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje. Warunek ma uwzględniać również polskie święta i własne wolne dni.
Kreator scenariuszy IVR Przy pomocy kreatora możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – warunek czasu
Dzięki usłudze możesz:
– sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia
– uruchomić różne akcje w zależności od czasu przyjścia połączenia
Warunek czasu:
1. Warunek czasu dostępny jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa warunek czasu

Warunek sprawdza dzień i godzinę w jakim przychodzi połączenie.
Do dyspozycji są ustawienia:
– dni tygodnia: podaj dzień pierwszy i ostatni (Niedziela jest pierwszym dniem tygodnia),
– godzin pracy, np. od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 15:00
– zakres czasu: np. od godziny 15:00 w piątek do godziny 15:00 w sobotę
– polskich świąt jako dni wolnych,
– własnych dni wolnych
Wszystkie akcje, które są poniżej działają gdy warunek jest spełniony czyli połączenie przyjdzie w określonych godzinach podanych w warunku.
Jeśli połączenie przyjdzie poza określonymi godzinami czyli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony warunku.
Pamiętaj aby przypisać przygotowany scenariusz do numeru.
Aby to zrobić na liście usług kliknij link „Konfiguruj” przy numerze do którego chcesz go przypisać:
Przykłady
a) Firma pracuje od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. W godzinach pracy ma dzwonić konto SIP
a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Warunek ma uwzględniać również polskie święta.
b) Firma pracuje od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku i w soboty od 8:00 do 14:00
W godzinach pracy ma być uruchomiona kolejka a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Warunek ma uwzględniać również polskie święta i własne wolne dni.
Kreator scenariuszy IVR
tutaj
Przy pomocy kreatora możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Zobacz również:
PIiki audio / Syntezator IVONA
IVR (akcja) – przekierowanie
IVR (akcja) – kolejka połączeń
Tagi: godziny pracy, IVR, scenariusz IVR, warunek czasu
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne faktura grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń