Dzięki usłudze możesz: – spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie – książce telefonicznej
Powitanie 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja Powitanie:
Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta. Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
Info: – zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry – jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst
Porada: – jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – powitanie
Dzięki usłudze możesz:
– spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie – książce telefonicznej
Powitanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja Powitanie:
Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta.
Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
Info:
– zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry
– jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst
Porada:
– jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR powitanie
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń