Dzięki usłudze możesz: – zdefiniować konta SIP na których będą nagrywane rozmowy przychodzące, – ustalić okres przechowywania nagrań w panelu, – odsłuchiwać i pobierać nagrania w plikach MP3, – uruchomić automatyczne przesyłanie plików MP3 na serwer ftp.
Instalacja usługi: 1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę „Moje konto” > „Usługi” z listy usług globalnych wybierz usługę „Nagrywanie połączeń przychodzących„
2. Po zatwierdzeniu kliknij w nazwę usługi na liście usług.
3. Skonfiguruj okres przechowywania nagrań i zatwierdź.
4. Skonfiguruj na których numerach usługa ma być aktywna i zapisz zmiany.
5. Możesz skonfigurować wysyłkę nagrań na własny serwer ftp (raz w miesiącu, raz dziennie, co godzinę, co 30 lub 15 minut).
Ważne: Jeśli używasz usługi IVR włącz nagrywanie połączeń w scenariuszu IVR.
Info: Nagrania zapisywane są w formacie stereo z podziałem na strony źródłową i docelową. Format ten ułatwia odseparowanie uczestników rozmowy. W razie preferencji mono skorzystaj z funkcji mono dostępnej na urządzeniach audio. Format stereo umożliwia analizy rozmów z podziałem na strony.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Nagrywanie i monitoring rozmów
Nagrywanie połączeń przychodzących
Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować konta SIP na których będą nagrywane rozmowy przychodzące,
– ustalić okres przechowywania nagrań w panelu,
– odsłuchiwać i pobierać nagrania w plikach MP3,
– uruchomić automatyczne przesyłanie plików MP3 na serwer ftp.
Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę „Moje konto” > „Usługi”
z listy usług globalnych wybierz usługę „Nagrywanie połączeń przychodzących„
2. Po zatwierdzeniu kliknij w nazwę usługi na liście usług.
3. Skonfiguruj okres przechowywania nagrań i zatwierdź.
4. Skonfiguruj na których numerach usługa ma być aktywna i zapisz zmiany.
5. Możesz skonfigurować wysyłkę nagrań na własny serwer ftp
(raz w miesiącu, raz dziennie, co godzinę, co 30 lub 15 minut).
Ważne: Jeśli używasz usługi IVR włącz nagrywanie połączeń w scenariuszu IVR.
Info:
Nagrania zapisywane są w formacie stereo z podziałem na strony źródłową i docelową. Format ten ułatwia odseparowanie uczestników rozmowy. W razie preferencji mono skorzystaj z funkcji mono dostępnej na urządzeniach audio. Format stereo umożliwia analizy rozmów z podziałem na strony.
Zobacz również:
Nagrywanie połączeń wychodzących
Tagi: nagrywanie połączeń, nagrywanie połączeń przychodzących, rejestracja rozmów, rozmowy przychodzące
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP