Adres e-mail
Temat
Numer telefonu do kontaktu / Imię i nazwisko / Nazwa firmyPodaj numer telefonu do kontaktu, jeżeli jesteś naszym klientem numer konta SIP lub login przyśpieszy odpowiedź. Jeżeli masz dostęp do panelu abonenckiego skorzystaj z zakładki Kontakt w panelu.
OpisWprowadź szczegóły dotyczące Twojego zgłoszenia. Konsultant naszego działu wsparcia postara się udzielić odpowiedzi najszybciej, jak to możliwe. Jeśli chcesz dodać załącznik, poczekaj na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i w odpowiedzi prześlij plik bezpośrednio ze swojej poczty e-mail.
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP ściąganie połączeń