Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować scenariusz podczas połączenia przychodzącego,
– sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia,
– uruchomić własne zapowiedzi,
– włączyć tonowe menu,
– przekierować połączenie,
– sprawdzać czy połączenie zostało odebrane,
– uruchomić kolejkę,
– wysłać automatycznie SMS lub e-mail
Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na Twoim koncie.
Instalacja usługi: 1. Aby zdefiniować scenariusz kliknij w IVR, (usługa znajduje się w Moje usługi pod belką „Usługi globalne”):
2. Zdefiniuj przyjazną nazwę dla scenariusza i kliknij dodaj a następnie po prawej stronie edytuj
3. Teraz możesz wybierać z listy akcje i budować scenariusz.
4. Po zakończeniu edycji scenariusza przypisz go do numeru telefonu, kliknij „konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz podłączyć scenariusz IVR, po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu naciśnij Zapisz.
Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą realizowały się według zapisanego scenariusza.
nie można dodać akcji przed istniejącą akcją dlatego drzewo scenariusza buduj od dołu, niektóre akcje mają suwak deaktywujący je dlatego możesz w dodanej akcji deaktywować ją bez konieczności usuwania
usunięcie akcji powoduje usunięcie wszystkich powiązanych akcji
można posiadać kilka różnych scenariuszy i podmieniać je w zależności od potrzeb, system pobiera opłatę tylko za aktywne scenariusze
zmianę w drzewie scenariusza możesz wykonać na kopii używając wcześniej funkcji „skopiuj scenariusz”
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
Kreator scenariuszy IVR
Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować scenariusz podczas połączenia przychodzącego,
– sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia,
– uruchomić własne zapowiedzi,
– włączyć tonowe menu,
– przekierować połączenie,
– sprawdzać czy połączenie zostało odebrane,
– uruchomić kolejkę,
– wysłać automatycznie SMS lub e-mail
Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na Twoim koncie.
Instalacja usługi:
1. Aby zdefiniować scenariusz kliknij w IVR, (usługa znajduje się w Moje usługi pod belką „Usługi globalne”):
2. Zdefiniuj przyjazną nazwę dla scenariusza i kliknij dodaj a następnie po prawej stronie edytuj
3. Teraz możesz wybierać z listy akcje i budować scenariusz.
4. Po zakończeniu edycji scenariusza przypisz go do numeru telefonu, kliknij „konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz podłączyć scenariusz IVR, po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu naciśnij Zapisz.
Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą realizowały się według zapisanego scenariusza.
Zobacz przykładowe scenariusze:
Porady:
Tagi: IVR, kreator IVR, przykładowe scenariusze, scenariusz IVR
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper