Dzięki usłudze możesz:
– zdefiniować scenariusz podczas połączenia przychodzącego,
– sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia,
– uruchomić własne zapowiedzi,
– włączyć tonowe menu,
– przekierować połączenie,
– sprawdzać czy połączenie zostało odebrane,
– uruchomić kolejkę,
– wysłać automatycznie SMS lub e-mail

Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na Twoim koncie.

Instalacja usługi:
1. Aby zdefiniować scenariusz kliknij w IVR, (usługa znajduje się w Moje usługi pod belką „Usługi globalne”):

2. Zdefiniuj przyjazną nazwę dla scenariusza i kliknij dodaj a następnie po prawej stronie edytuj

3. Teraz możesz wybierać z listy akcje i budować scenariusz.

4. Po zakończeniu edycji scenariusza przypisz go do numeru telefonu, kliknij „konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz podłączyć scenariusz IVR, po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu naciśnij Zapisz.
Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą realizowały się według zapisanego scenariusza.

Zobacz przykładowe scenariusze:


Porady:

  • nie można dodać akcji przed istniejącą akcją dlatego drzewo scenariusza buduj od dołu, niektóre akcje mają suwak deaktywujący je dlatego możesz w dodanej akcji deaktywować ją bez konieczności usuwania
  • usunięcie akcji powoduje usunięcie wszystkich powiązanych akcji
  • można posiadać kilka różnych scenariuszy i podmieniać je w zależności od potrzeb, system pobiera opłatę tylko za aktywne scenariusze
  • zmianę w drzewie scenariusza możesz wykonać na kopii używając wcześniej funkcji „skopiuj scenariusz”