Konto SIP jest niezbędne do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, jest to wirtualna linia telefoniczna do podłączenia Twojego urządzenia z naszym systemem. Do konta SIP możesz zalogować równocześnie 5 urządzeń SIP, zalecamy jednak aby każde urządzenie końcowe (stanowisko) posiadało indywidualne konto SIP.
Konto SIP nie jest powiązane na stałe z numerem telefonu co oznacza, że możesz posiadać dowolną ilość kont SIP (stanowisk) oraz dowolną ilość numerów publicznych. Na jednym koncie SIP możesz mieć wiele numerów publicznych lub odwrotnie dowolną ilość kont SIP (stanowisk) może obsługiwać jeden numer.
Jeżeli posiadasz więcej jak jeden numer publiczny na koncie SIP lub konta SIP bez numerów możesz zmienić prezentację połączeń wychodzących w usłudze Zarządzanie prezentacją
Dodatkowe konto SIP możesz dodać przyciskiem „Dodaj konto SIP” w zakładce „Moje konto”. Jeżeli masz więcej jak jedno konto SIP każdy numer możesz przenieść na inne konto SIP, w tym celu rozwiń „Konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze i użyj przycisku „Przenieś numer do innego konta SIP”, zobacz Jak dodać konto SIP
Każdy numer możesz skierować równocześnie lub w kolejności na wybrane konta SIP, aby zmienić konfigurację dla połączeń przychodzących rozwiń „Konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze i skonfiguruj „połącz na konto SIP” w zależności od potrzeb wybierz konta dla opcji „dzwonią wszystkie naraz” lub ustal warunki łączenia dla opcji „w kolejności”, tutaj możesz również skierować połączenia przychodzące do innej usługi, np. IVR lub bezpośrednio do kolejki połączeń, więcej info zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Konta SIP a numery publiczne
Konto SIP jest niezbędne do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, jest to wirtualna linia telefoniczna do podłączenia Twojego urządzenia z naszym systemem. Do konta SIP możesz zalogować równocześnie 5 urządzeń SIP, zalecamy jednak aby każde urządzenie końcowe (stanowisko) posiadało indywidualne konto SIP.
Konto SIP nie jest powiązane na stałe z numerem telefonu co oznacza, że możesz posiadać dowolną ilość kont SIP (stanowisk) oraz dowolną ilość numerów publicznych. Na jednym koncie SIP możesz mieć wiele numerów publicznych lub odwrotnie dowolną ilość kont SIP (stanowisk) może obsługiwać jeden numer.
Jeżeli posiadasz więcej jak jeden numer publiczny na koncie SIP lub konta SIP bez numerów możesz zmienić prezentację połączeń wychodzących w usłudze Zarządzanie prezentacją
Dodatkowe konto SIP możesz dodać przyciskiem „Dodaj konto SIP” w zakładce „Moje konto”. Jeżeli masz więcej jak jedno konto SIP każdy numer możesz przenieść na inne konto SIP, w tym celu rozwiń „Konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze i użyj przycisku „Przenieś numer do innego konta SIP”, zobacz Jak dodać konto SIP
Każdy numer możesz skierować równocześnie lub w kolejności na wybrane konta SIP, aby zmienić konfigurację dla połączeń przychodzących rozwiń „Konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze i skonfiguruj „połącz na konto SIP” w zależności od potrzeb wybierz konta dla opcji „dzwonią wszystkie naraz” lub ustal warunki łączenia dla opcji „w kolejności”, tutaj możesz również skierować połączenia przychodzące do innej usługi, np. IVR lub bezpośrednio do kolejki połączeń, więcej info zobacz tutaj
Zobacz również:
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze
Trasowanie połączeń
Jak dodać konto SIP
Jak kupić numer telefonu
Tagi: konfiguruj numer, konta SIP
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kanały kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń