Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Kliknij na “konfiguruj numer” lub ikonę koła zębatego przy numerze telefonu
Zaznacz > Przekierowanie bezwarunkowe: Wpisz numer na który ma zostać włączone przekierowanie, numer zagraniczny poprzedź dwoma zerami. Jeżeli zaznaczysz, że ma wyświetlać się numer przychodzący możesz wyrazić zgodę na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG co spowoduje naliczenie wyższej opłaty za połączenie przekierowane (stawkę zobaczysz po wpisaniu numeru). Jeżeli zaznaczysz opcję prezentacji połączenia numerem losowym przy połączeniu spoza EOG, system podmieni numer przychodzący np. z USA na numer losowy np. 612504999. Jeżeli prezentacja przyjdzie numerem EOG zostanie przekazana na numer przekierowany bez żadnej zmiany.
Info: • Połączenie przekierowane (wychodzące) domyślnie realizuje konto SIP do którego jest przypisany konfigurowany numer, możesz zmienić konto SIP dla połączeń wychodzących realizowanych przez usługę:
Aby przejść do konfiguracji numeru wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Przekierowanie bezwarunkowe
W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, dla numeru zagranicznego kod kraju poprzedź dwoma zerami, zobacz Jak wybierać numer telefonu
Ustal prezentację: – jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym – jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym Zatwierdź konfigurację przyciskiem “Zapisz” Uwaga: Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
• Przekierowanie warunkowe:
W “konfiguruj numer” zaznacz > Przekierowanie warunkowe
Przekierowanie warunkowe zastosuj kiedy chcesz aby system zadzwonił na konto SIP lub kilka SIP a następnie po sprawdzeniu warunków przekierował połączenie na numer zewnętrzny. Przy przekierowaniu warunkowym następuje połączenie na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków następuje przekierowanie. Dostępne warunki: “nie odbiera”, “zajęty” lub “niedostępny”
W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Przekierowanie warunkowe
W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, dla numeru zagranicznego kod kraju poprzedź dwoma zerami, zobacz Jak wybierać numer telefonu
Ustal prezentację: – jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym – jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym Zatwierdź konfigurację przyciskiem Zapisz Uwaga: Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
Uwaga: Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących: Cennik połączeń
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Przekierowanie połączeń
• Przekierowanie bezwarunkowe:
Kliknij na “konfiguruj numer” lub ikonę koła zębatego
przy numerze telefonu
Zaznacz > Przekierowanie bezwarunkowe:
Wpisz numer na który ma zostać włączone przekierowanie, numer zagraniczny poprzedź dwoma zerami. Jeżeli zaznaczysz, że ma wyświetlać się numer przychodzący możesz wyrazić zgodę na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG co spowoduje naliczenie wyższej opłaty za połączenie przekierowane (stawkę zobaczysz po wpisaniu numeru).
Jeżeli zaznaczysz opcję prezentacji połączenia numerem losowym przy połączeniu spoza EOG, system podmieni numer przychodzący np. z USA na numer losowy np. 612504999. Jeżeli prezentacja przyjdzie numerem EOG zostanie przekazana na numer przekierowany bez żadnej zmiany.
Info:

• Połączenie przekierowane (wychodzące) domyślnie realizuje konto SIP do którego jest przypisany konfigurowany numer, możesz zmienić konto SIP dla połączeń wychodzących realizowanych przez usługę:
Aby przejść do konfiguracji numeru wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Przekierowanie bezwarunkowe
W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, dla numeru zagranicznego kod kraju poprzedź dwoma zerami, zobacz Jak wybierać numer telefonu
Ustal prezentację:
– jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym
– jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym
Zatwierdź konfigurację przyciskiem “Zapisz”
Uwaga: Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
• Przekierowanie warunkowe:
W “konfiguruj numer” zaznacz > Przekierowanie warunkowe

Przekierowanie warunkowe zastosuj kiedy chcesz aby system zadzwonił na konto SIP lub kilka SIP a następnie po sprawdzeniu warunków przekierował połączenie na numer zewnętrzny.
Przy przekierowaniu warunkowym następuje połączenie na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków następuje przekierowanie.
Dostępne warunki: “nie odbiera”, “zajęty” lub “niedostępny”
W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Przekierowanie warunkowe
W polu “Przekieruj na” wpisz numer w formacie jak dla połączeń wychodzących, dla numeru zagranicznego kod kraju poprzedź dwoma zerami, zobacz Jak wybierać numer telefonu
Ustal prezentację:
– jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym
– jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym
Zatwierdź konfigurację przyciskiem Zapisz
Uwaga: Jeżeli podczas przekierowania prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
Uwaga:
Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących:
Cennik połączeń
Zobacz również:
Kolejkowanie połączeń
Jak dodać konto SIP
Jak kupić numer telefonu
–
Zobacz konfigurację połączenia na konto SIP w naszym nowym panelu:
Tagi: przekierowanie bezwarunkowe, przekierowanie połączeń, przekierowanie warunkowe
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper