Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze?
➡️ Rozmowy przychodzące: Rozmowy przychodzące na konto SIP nie są limitowane.
Funkcję ograniczającą ilość połączeń na konto SIP znajdziesz po kliknięciu w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP, w wierszu Limitowanie połączeń przychodzących zmień wybór na Włączone i ustaw w oknie wyboru żądaną ilość kanałów:
Ilość jednoczesnych połączeń przychodzących na konto SIP można zmienić w zakładce Wirtualna Centrala > Stanowiska. Po wejściu w edycję stanowiska – kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP. W sekcji “Preferencje” przesuń suwak na Tak w wierszu “Limitowanie połączeń przychodzących” i ustaw w oknie wyboru żądaną ilość kanałów:
ℹ️ Info: Po dodaniu konta SIP do kolejki połączeń system sprawdza czy konto prowadzi aktualnie rozmowę i limituje połączenia przychodzące automatycznie.
➡️ Rozmowy wychodzące: Domyślnie przez konto SIP można prowadzić jednocześnie jedną rozmowę wychodzącą.
Dodatkowe kanały wychodzące można kupić w usłudze globalnej “Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP”. Kliknij w tym celu w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi.
Dodatkowe kanały wychodzące można kupić w Ustawienia > Ustawienia połączeń > “Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP.
ℹ️ Numery telefoniczne a kanały wychodzące: Limit połączeń na konto SIP dotyczy tylko połączeń wychodzących niezależnie od numeru jaki posiadasz. Połączenia przychodzące na konta SIP nie są limitowane jednak niektóre numery zagraniczne mają określoną ilość jednoczesnych połączeń przychodzących (kanałów). Jeżeli numer ma limit, np. dwóch jednoczesnych połączeń przychodzących oznacza to, że trzecie połączenie otrzyma sygnał zajęty a ten przypadek zostanie odnotowany w zdarzeniach i będzie widoczny w panelu.
💡 numery polskie stacjonarne i komórkowe nie posiadają limitu połączeń przychodzących 💡 numer zagraniczny posiada domyślnie limit dwóch połączeń przychodzących
Dodatkowe kanały przychodzące można kupić w usłudze globalnej Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych. Usługa działa dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie, numer w pierwszej kolejności korzysta z własnych kanałów, następnie z kanałów dodatkowych wspólnych dla konta. Kanały można dokupować sukcesywnie, monitorując przekroczenie ruchu w zakładce Zdarzenia. W celu zakupu dodatkowych kanałów kliknij w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi.
Dodatkowe kanały przychodzące można kupić w Ustawienia > Ustawienia połączeń > Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych. Usługa działa dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie; numer najpierw korzysta z własnych kanałów, a następnie z dodatkowych wspólnych dla konta. Kanały można dokupować sukcesywnie, monitorując przekroczenie ruchu w zakładce Zdarzenia. Aktywacja usługi jest natychmiastowa.
📌 Przykład działania usługi Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych: Masz dwa numery zagraniczne, każdy z nich ma po 2 kanały przychodzące. Masz aktywną usługę Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych – 10 kanałów.
W praktyce:
Numer A może obsłużyć 2 połączenia jednocześnie.
Numer B może obsłużyć 2 połączenia jednocześnie.
Jeśli przyjdzie kolejne połączenie na którykolwiek z numerów, system skorzysta z dostępnych kanałów z puli 10 dodatkowych.
Łącznie można przyjąć do 14 jednoczesnych połączeń przychodzących (2 + 2 + 10). Pula dodatkowych kanałów jest wspólna dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie.
💡 numer zagraniczny toll-free ( z opłatami za połączenia przychodzące) posiada domyślnie limit 5 połączeń. Limit można zwiększyć bezpłatnie po zgłoszeniu do obsługi.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze?
➡️ Rozmowy przychodzące:
Rozmowy przychodzące na konto SIP nie są limitowane.
Funkcję ograniczającą ilość połączeń na konto SIP znajdziesz po kliknięciu w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP, w wierszu Limitowanie połączeń przychodzących zmień wybór na Włączone i ustaw w oknie wyboru żądaną ilość kanałów:

Ilość jednoczesnych połączeń przychodzących na konto SIP można zmienić w zakładce Wirtualna Centrala > Stanowiska. Po wejściu w edycję stanowiska – kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP. W sekcji “Preferencje” przesuń suwak na Tak w wierszu “Limitowanie połączeń przychodzących” i ustaw w oknie wyboru żądaną ilość kanałów:
ℹ️ Info:
Po dodaniu konta SIP do kolejki połączeń system sprawdza czy konto prowadzi aktualnie rozmowę i limituje połączenia przychodzące automatycznie.
➡️ Rozmowy wychodzące:
Domyślnie przez konto SIP można prowadzić jednocześnie jedną rozmowę wychodzącą.
Dodatkowe kanały wychodzące można kupić w usłudze globalnej “Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP”.


Kliknij w tym celu w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi.
Dodatkowe kanały wychodzące można kupić w Ustawienia > Ustawienia połączeń > “Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP.
ℹ️ Numery telefoniczne a kanały wychodzące:
Limit połączeń na konto SIP dotyczy tylko połączeń wychodzących niezależnie od numeru jaki posiadasz. Połączenia przychodzące na konta SIP nie są limitowane jednak niektóre numery zagraniczne mają określoną ilość jednoczesnych połączeń przychodzących (kanałów). Jeżeli numer ma limit, np. dwóch jednoczesnych połączeń przychodzących oznacza to, że trzecie połączenie otrzyma sygnał zajęty a ten przypadek zostanie odnotowany w zdarzeniach i będzie widoczny w panelu.
💡 numery polskie stacjonarne i komórkowe nie posiadają limitu połączeń przychodzących
💡 numer zagraniczny posiada domyślnie limit dwóch połączeń przychodzących
Dodatkowe kanały przychodzące można kupić w usłudze globalnej Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych. Usługa działa dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie, numer w pierwszej kolejności korzysta z własnych kanałów, następnie z kanałów dodatkowych wspólnych dla konta. Kanały można dokupować sukcesywnie, monitorując przekroczenie ruchu w zakładce Zdarzenia. W celu zakupu dodatkowych kanałów kliknij w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi.
Dodatkowe kanały przychodzące można kupić w Ustawienia > Ustawienia połączeń > Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych. Usługa działa dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie; numer najpierw korzysta z własnych kanałów, a następnie z dodatkowych wspólnych dla konta. Kanały można dokupować sukcesywnie, monitorując przekroczenie ruchu w zakładce Zdarzenia. Aktywacja usługi jest natychmiastowa.
📌 Przykład działania usługi Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych:
Masz dwa numery zagraniczne, każdy z nich ma po 2 kanały przychodzące.
Masz aktywną usługę Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych – 10 kanałów.
W praktyce:
Łącznie można przyjąć do 14 jednoczesnych połączeń przychodzących (2 + 2 + 10).
Pula dodatkowych kanałów jest wspólna dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie.
💡 numer zagraniczny toll-free ( z opłatami za połączenia przychodzące) posiada domyślnie limit 5 połączeń. Limit można zwiększyć bezpłatnie po zgłoszeniu do obsługi.
🔗 Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Kiedy potrzebuję SIP trunk
Kolejkowanie połączeń
Tagi: ilość kanałów na koncie SIP, ilość kanałów na numerze, ilość połączeń na numerze, ilość połączeń na SIP, kanały, kanały rozmówne, limit połączeń na koncie SIP, limit połączeń na numerze, limitowanie połączeń, limity, limity połączeń, Przekroczona ilość kanałów wychodzących przez SIP
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper