Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dodaj konto SIP jeśli: – posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę, – zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko, – chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo, – masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk, – masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI kliknij przycisk Dodaj konto SIP
Jeżeli nie ma przycisku – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w “Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką “Usługi globalne”:
Wybierz Wirtualna Centrala > Stanowiska:
Aby dodać konto SIP kliknij Dodaj stanowisko:
⚠️ Jeżeli przycisk jest nieaktywny – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu przejdź do zakładki Ustawienia > Pakiety i usługi. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana – wybierz inny pakiet po kliknięciu w Zmień pakiet:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualna Centrala
Jak dodać konto SIP
Dodaj konto SIP jeśli:
– posiadasz dodatkową lokalizację w której chcesz skonfigurować usługę,
– zamierzasz uruchomić kolejne stanowisko,
– chcesz rozmawiać w ramach sieci za darmo,
– masz pakiet Wirtualnej Centrali i potrzebujesz więcej stanowisk,
– masz więcej numerów i chcesz rozróżnić na który numer dzwoni klient przy użyciu jednego telefonu IP
Jak dodać nowe konto SIP?
Aby dodać nowe konto SIP w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI kliknij przycisk Dodaj konto SIP
Jeżeli nie ma przycisku – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu kliknij ikonę koła zębatego przy nazwie pakietu lub po prostu w “Pakiet usług” jeżeli nie masz aktywnego pakietu. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana zmień pakiet w tym miejscu:
Jeżeli w aktualnym pakiecie są dostępne wolne konta SIP aktywny przycisk znajdziesz pod ostatnim kontem SIP bezpośrednio nad belką “Usługi globalne”:
Wybierz Wirtualna Centrala > Stanowiska:
Aby dodać konto SIP kliknij Dodaj stanowisko:
⚠️ Jeżeli przycisk jest nieaktywny – sprawdź czy posiadasz dostępne konta SIP w aktualnym pakiecie, w tym celu przejdź do zakładki Ustawienia > Pakiety i usługi. Jeżeli ilość dostępnych kont SIP w pakiecie została wyczerpana – wybierz inny pakiet po kliknięciu w Zmień pakiet:
🔗 Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Konto SIP – ustawienia
–
📺 Zobacz jak dodać konto SIP w naszym nowym panelu ▶️
Tagi: Jak dodać dodatkowe konto SIP, jak dodać konto SIP
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper