Po rejestracji konta w SuperVoIP niezbędne jest wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego na dowolną kwotę, minimum 1,00 PLN, kwota ta zasili Twoje saldo prepaid w SuperVoIP, środki na koncie ważne są bezterminowo.
Dane nadawcy przelewu muszą być zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji. Przelew weryfikacyjny należy wykonać z rachunku bankowego, następne zasilenia będą możliwe przez system płatności online, szczegółową instrukcję znajdziesz w panelu.
Info: Obowiązek rejestracji numerów i weryfikacji danych abonenta wynika z zapisów ustawy antyterrorystycznej z dnia 10 czerwca 2016 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Obie ustawy wymagają podania danych przez abonenta swojemu operatorowi. Obowiązek obejmuje wszystkich abonentów i jest niezależny od operatora. Ustawodawca narzucił obowiązek weryfikacji na operatora, nie określił jak ma ona przebiegać oraz nie wyznaczył obowiązku informacyjnego o tych sposobach.
Weryfikacja danych abonenta zazwyczaj trwa jeden dzień roboczy i wymaga zaksięgowania przelewu. Operator może również skontaktować się z abonentem na podany podczas rejestracji numer telefonu. Wykonanie przelewu weryfikacyjnego nie jest równoznaczne z weryfikacją konta abonenta.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Weryfikacja konta
Po rejestracji konta w SuperVoIP niezbędne jest wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego na dowolną kwotę, minimum 1,00 PLN, kwota ta zasili Twoje saldo prepaid w SuperVoIP, środki na koncie ważne są bezterminowo.
Dane nadawcy przelewu muszą być zgodne z danymi podanymi podczas rejestracji. Przelew weryfikacyjny należy wykonać z rachunku bankowego, następne zasilenia będą możliwe przez system płatności online, szczegółową instrukcję znajdziesz w panelu.
Info:
Obowiązek rejestracji numerów i weryfikacji danych abonenta wynika z zapisów ustawy antyterrorystycznej z dnia 10 czerwca 2016 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. Obie ustawy wymagają podania danych przez abonenta swojemu operatorowi. Obowiązek obejmuje wszystkich abonentów i jest niezależny od operatora. Ustawodawca narzucił obowiązek weryfikacji na operatora, nie określił jak ma ona przebiegać oraz nie wyznaczył obowiązku informacyjnego o tych sposobach.
Weryfikacja danych abonenta zazwyczaj trwa jeden dzień roboczy i wymaga zaksięgowania przelewu. Operator może również skontaktować się z abonentem na podany podczas rejestracji numer telefonu. Wykonanie przelewu weryfikacyjnego nie jest równoznaczne z weryfikacją konta abonenta.
Zobacz również:
Jak naliczane są opłaty
Zasilenia (doładowania) konta prepaid
Tagi: aktywacja konta, weryfikacja, weryfikacja konta, weryfikacje
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP ściąganie połączeń