Przeniesienie numeru inicjuje się samodzielnie wybierając na koncie SIP „dodaj numer” > „od innego operatora” W formularzu należy wpisać przenoszony numer, wybrać nazwę operatora i tryb przeniesienia. Można wpisać więcej jak jeden numer, w przypadku kilku numerów jeśli dotychczasowy operator fakturuje je osobno najlepiej utworzyć kilka wniosków zgodnie z fakturami lub specyfikacją usług obecnego operatora. Jeżeli numer ma przypisane dodatkowe numery DDI (w usłudze ISDN) na wniosku umieść wszystkie numery, jeśli nie używasz części numerów z przypisanego zakresu uwzględnij je we wniosku – po przeniesieniu możesz je usunąć.
Uzupełniony wniosek zapisze się jako oświadczenie przy zamówieniu przeniesienia, pobierz je klikając w ikonę: po podpisaniu wgraj skan lub zdjęcie tego dokumentu klikając Załącz:
Wybierając tryb przeniesienia z zachowaniem okresu wypowiedzenia operator wyznacza datę przeniesienia (zazwyczaj na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego), wybierając bez zachowania okresu wypowiedzenia numer zostaje przeniesiony w wybranym dniu (minimum dwa dni robocze) jednak operator może fakturować nadal usługę za okres wypowiedzenia zgodnie ze swoim regulaminem. W momencie składania wniosku nie należy wypowiadać umowy z operatorem, bardzo ważne aby numer był aktywny w jego sieci inaczej wniosek zostanie odrzucony.
Przeniesienie numeru odbywa się pomiędzy godziną 1:00 a 4:00 w nocy zgodnie z wyznaczoną datą przeniesienia, numer jest aktywny natychmiast po przeniesieniu. Jeżeli przeniosłeś numer komórkowy zostanie on odpięty od karty SIM i przeniesiony do technologii VoIP, obsługa wiadomości SMS potrwa od 1 do 3 dni roboczych, w tym czasie funkcjonalność SMS będzie ograniczona.
Pamiętaj, że Twoje urządzenie końcowe wymagać będzie przekonfigurowania na nowe dane. Jeżeli Twoje urządzenie nie obsługuje telefonii VoIP utracisz możliwość realizacji połączeń dlatego sprawdź wcześniej czy posiadasz odpowiednie możliwości techniczne.
Numer możesz w dowolnym momencie przenieść ponownie do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora posiadającego takie możliwości techniczne. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika w naszej sieci proces przeniesienia numeru możesz rozpocząć podczas rejestracji konta wybierając opcję „Przenoszę numer do sieci SuperVoIP”, kreator poprowadzi Cię kolejno w każdym kroku.
Wniosek o przeniesienie wysłany zostanie po pozytywnej weryfikacji konta, po każdej zmianie statusu otrzymasz automatycznie powiadomienie na adres e-mail.
Info: · Jeżeli we wniosku w polu Obecny operator nie znajdujesz operatora obsługującego numer wybierz Inny i uzupełnij pole danymi zgodnymi z wystawcą faktury lub umową o świadczenie usług. · Twoje dane na które zarejestrowany jest numer muszą być zgodne z danymi na wniosku, inaczej operator odrzuci wniosek, jeżeli nie jesteś pewny sprawdź i popraw dane u operatora obsługującego numer.
Ważne: · Jeżeli przenosisz nieużywany wcześniej numer komórkowy włóż kartę SIM do telefonu i aktywuj zgodnie z instrukcją operatora, przed wypełnieniem wniosku o przeniesienie sprawdź czy numer jest aktywny wykonując np. dowolne połączenie.
Zobacz dodatkowe wyjaśnienia oraz instrukcję krok po kroku jak przenieść numer do SuperVoIP tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Jak przenieść numer do SuperVoIP
Przeniesienie numeru inicjuje się samodzielnie wybierając na koncie SIP „dodaj numer”
> „od innego operatora”
W formularzu należy wpisać przenoszony numer, wybrać nazwę operatora i tryb przeniesienia. Można wpisać więcej jak jeden numer, w przypadku kilku numerów jeśli dotychczasowy operator fakturuje je osobno najlepiej utworzyć kilka wniosków zgodnie z fakturami lub specyfikacją usług obecnego operatora. Jeżeli numer ma przypisane dodatkowe numery DDI (w usłudze ISDN) na wniosku umieść wszystkie numery, jeśli nie używasz części numerów z przypisanego zakresu uwzględnij je we wniosku – po przeniesieniu możesz je usunąć.
Uzupełniony wniosek zapisze się jako oświadczenie przy zamówieniu przeniesienia, pobierz je klikając w ikonę:
po podpisaniu wgraj skan lub zdjęcie tego dokumentu klikając Załącz:
Wybierając tryb przeniesienia z zachowaniem okresu wypowiedzenia operator wyznacza datę przeniesienia (zazwyczaj na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego), wybierając bez zachowania okresu wypowiedzenia numer zostaje przeniesiony w wybranym dniu (minimum dwa dni robocze) jednak operator może fakturować nadal usługę za okres wypowiedzenia zgodnie ze swoim regulaminem. W momencie składania wniosku nie należy wypowiadać umowy z operatorem, bardzo ważne aby numer był aktywny w jego sieci inaczej wniosek zostanie odrzucony.
Przeniesienie numeru odbywa się pomiędzy godziną 1:00 a 4:00 w nocy zgodnie z wyznaczoną datą przeniesienia, numer jest aktywny natychmiast po przeniesieniu. Jeżeli przeniosłeś numer komórkowy zostanie on odpięty od karty SIM i przeniesiony do technologii VoIP, obsługa wiadomości SMS potrwa od 1 do 3 dni roboczych, w tym czasie funkcjonalność SMS będzie ograniczona.
Pamiętaj, że Twoje urządzenie końcowe wymagać będzie przekonfigurowania na nowe dane. Jeżeli Twoje urządzenie nie obsługuje telefonii VoIP utracisz możliwość realizacji połączeń dlatego sprawdź wcześniej czy posiadasz odpowiednie możliwości techniczne.
Numer możesz w dowolnym momencie przenieść ponownie do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora posiadającego takie możliwości techniczne. W tym celu kontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika w naszej sieci proces przeniesienia numeru możesz rozpocząć podczas rejestracji konta wybierając opcję „Przenoszę numer do sieci SuperVoIP”, kreator poprowadzi Cię kolejno w każdym kroku.

Wniosek o przeniesienie wysłany zostanie po pozytywnej weryfikacji konta, po każdej zmianie statusu otrzymasz automatycznie powiadomienie na adres e-mail.
Info:
· Jeżeli we wniosku w polu Obecny operator nie znajdujesz operatora obsługującego numer wybierz Inny i uzupełnij pole danymi zgodnymi z wystawcą faktury lub umową o świadczenie usług.
· Twoje dane na które zarejestrowany jest numer muszą być zgodne z danymi na wniosku, inaczej operator odrzuci wniosek, jeżeli nie jesteś pewny sprawdź i popraw dane u operatora obsługującego numer.
Ważne:
· Jeżeli przenosisz nieużywany wcześniej numer komórkowy włóż kartę SIM do telefonu i aktywuj zgodnie z instrukcją operatora, przed wypełnieniem wniosku o przeniesienie sprawdź czy numer jest aktywny wykonując np. dowolne połączenie.
Zobacz dodatkowe wyjaśnienia oraz instrukcję krok po kroku jak przenieść numer do SuperVoIP tutaj
Zobacz również:
Zawarcie umowy, okres testowy
Tagi: chcę przenieść kilka numerów, chcę przenieść numer, jak przenieść numer, przenieść numer do państwa, przenieść numer do supervoip, przenieść numery do supervoip, przenieść numery z innej platformy do supervoip, przeniesienie numeru, przeniesienie numeru z Orange
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne faktura grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń