Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Numer dodasz do konta wybierając na koncie SIP “dodaj numer” > “polski stacjonarny” lub “polski komórkowy” strefę numeracyjną / rodzaj numeru: standardowy lub złoty.
Numer dodasz w zakładce Wirtualna Centrala > Numery
Kliknij przycisk “Dodaj numer” > “Chcę kupić nowy numer” i wybierz rodzaj numeru.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika w naszej sieci zakup numeru możesz rozpocząć podczas rejestracji konta wybierając opcję “Zakładam konto z numerem polskim”, kreator poprowadzi Cię kolejno w każdym kroku.
Wybierz z listy rozwijanej strefę numeracyjną i dokonaj wyboru numeru z listy, możesz przełączyć widok pomiędzy numerami standardowymi a złotymi.
ℹ️ Numer złoty to nazwa indywidualnego numeru, np. z łatwą kombinacją cyfr, jednorazowa opłata aktywacyjna jest zależna od numeru – jest ona widoczna w zamówieniu, koszt miesięcznego utrzymania usługi jest standardowy, zgodny z cennikiem.
⚠️ Numer zostanie aktywowany po pozytywnej weryfikacji konta – po każdej zmianie statusu otrzymasz automatycznie powiadomienie na adres e-mail. Zwróć uwagę aby saldo Twojego konta było wystarczające na aktywację numeru (jeżeli zamówiłeś numer z opłatą aktywacyjną, np. “złoty” lub komórkowy). Numery z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego. Opłata aktywacyjna oznacza jednorazową opłatę za uruchomienie usługi.
➡️ Numer polski nie ma limitu ilości kanałów przychodzących – co oznacza, że można realizować jednocześnie wiele połączeń przychodzących. Kanały wychodzące limituje konto SIP, zobacz ile jednoczesnych połączeń można realizować na koncie SIP tutaj
➡️ Nie ma opłat za połączenia przychodzące na polskie numery stacjonarne oraz komórkowe. Twoja lokalizacja nie ma znaczenia dla korzystania z usługi, wystarczy dostęp do sieci internetowej lub możesz przekierować numer na inny dowolny numer stacjonarny lub komórkowy na świecie. Dzwoniący na nasz numer zapłaci standardową stawkę swojego operatora – numery wirtualne traktowane są jak normalne numery telefoniczne.
📌 Możesz przekierować połączenia przychodzące na dowolny numer stacjonarny lub komórkowy na świecie, takie połączenie jest płatne zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących w zależności od sieci i kraju numeru na jaki przekierowujesz połączenie przychodzące. Możesz ustalić prezentację jaki numer ma się wyświetlić podczas przekierowania: numer przychodzący lub numer przekierowywany. ⚠️ Jeżeli przekierowujesz połączenia spoza strefy EOG i chcesz widzieć numer przychodzący włącz w zakładce “Bezpieczeństwo” zgodę na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG. Jeżeli przekierowujesz połączenia na numer zagraniczny sprawdź w zakładce “Bezpieczeństwo” czy są zaznaczone zgody na połączenia zagraniczne. Sprawdź stawkę połączenia przekierowanego tutaj.
ℹ️ Info: • Prezentację numerem wychodzącym skonfiguruj w usłudze Zarządzanie prezentacją • Jeżeli potrzebujesz zakres wielu numerów w kolejności wyślij zgłoszenie, podaj strefę oraz ilość. • Podczas rejestracji możesz złożyć jedno zamówienie – poczekaj na weryfikację konta i dodaj nowe zamówienie, jeśli potrzebujesz więcej numerów. • Numer komórkowy tylko do obsługi SMS – usługa dostępna jest w nowym panelu po rejestracji konta.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Jak kupić numer telefonu
Numer dodasz do konta wybierając na koncie SIP “dodaj numer” > “polski stacjonarny” lub “polski komórkowy” strefę numeracyjną / rodzaj numeru: standardowy lub złoty.
Numer dodasz w zakładce Wirtualna Centrala > Numery
Kliknij przycisk “Dodaj numer” > “Chcę kupić nowy numer” i wybierz rodzaj numeru.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika w naszej sieci zakup numeru możesz rozpocząć podczas rejestracji konta wybierając opcję “Zakładam konto z numerem polskim”, kreator poprowadzi Cię kolejno w każdym kroku.
Wybierz z listy rozwijanej strefę numeracyjną i dokonaj wyboru numeru z listy, możesz przełączyć widok pomiędzy numerami standardowymi a złotymi.
ℹ️ Numer złoty to nazwa indywidualnego numeru, np. z łatwą kombinacją cyfr, jednorazowa opłata aktywacyjna jest zależna od numeru – jest ona widoczna w zamówieniu, koszt miesięcznego utrzymania usługi jest standardowy, zgodny z cennikiem.
⚠️ Numer zostanie aktywowany po pozytywnej weryfikacji konta – po każdej zmianie statusu otrzymasz automatycznie powiadomienie na adres e-mail. Zwróć uwagę aby saldo Twojego konta było wystarczające na aktywację numeru (jeżeli zamówiłeś numer z opłatą aktywacyjną, np. “złoty” lub komórkowy). Numery z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego. Opłata aktywacyjna oznacza jednorazową opłatę za uruchomienie usługi.
➡️ Numer polski nie ma limitu ilości kanałów przychodzących – co oznacza, że można realizować jednocześnie wiele połączeń przychodzących. Kanały wychodzące limituje konto SIP, zobacz ile jednoczesnych połączeń można realizować na koncie SIP
tutaj
➡️ Nie ma opłat za połączenia przychodzące na polskie numery stacjonarne oraz komórkowe. Twoja lokalizacja nie ma znaczenia dla korzystania z usługi, wystarczy dostęp do sieci internetowej lub możesz przekierować numer na inny dowolny numer stacjonarny lub komórkowy na świecie. Dzwoniący na nasz numer zapłaci standardową stawkę swojego operatora – numery wirtualne traktowane są jak normalne numery telefoniczne.
📌 Możesz przekierować połączenia przychodzące na dowolny numer stacjonarny lub komórkowy na świecie, takie połączenie jest płatne zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących w zależności od sieci i kraju numeru na jaki przekierowujesz połączenie przychodzące. Możesz ustalić prezentację jaki numer ma się wyświetlić podczas przekierowania: numer przychodzący lub numer przekierowywany.
tutaj.
⚠️ Jeżeli przekierowujesz połączenia spoza strefy EOG i chcesz widzieć numer przychodzący włącz w zakładce “Bezpieczeństwo” zgodę na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG. Jeżeli przekierowujesz połączenia na numer zagraniczny sprawdź w zakładce “Bezpieczeństwo” czy są zaznaczone zgody na połączenia zagraniczne. Sprawdź stawkę połączenia przekierowanego
ℹ️ Info:
Zarządzanie prezentacją
• Prezentację numerem wychodzącym skonfiguruj w usłudze
• Jeżeli potrzebujesz zakres wielu numerów w kolejności wyślij zgłoszenie, podaj strefę oraz ilość.
• Podczas rejestracji możesz złożyć jedno zamówienie – poczekaj na weryfikację konta i dodaj nowe zamówienie, jeśli potrzebujesz więcej numerów.
• Numer komórkowy tylko do obsługi SMS – usługa dostępna jest w nowym panelu po rejestracji konta.
🔗 Zobacz również:
Konfiguruj numer
Przekierowanie połączeń
Konta SIP a numery publiczne
Jak przenieść numer do SuperVoIP
Jak kupić numer zagraniczny
Zawarcie umowy, okres testowy
W jaki sposób mogę korzystać z telefonii VoIP?
–
📺 Zobacz jak kupić numer telefonu w naszym nowym panelu ▶️
Tagi: jak dodać numer, jak kupić numer, nowy numer, numer, numer stacjonarny, numer telefonu, numer złoty
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper