Dzięki usłudze możesz: – przekierować połączenie na dowolny numer publiczny, – ustawić czas oczekiwania na połączenie, – Ustawić prezentację numeru
Przekierowanie 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja przekierowanie:
W akcji możesz zdefiniować zewnętrzny numer na jaki zostanie przekierowana rozmowa przychodząca.
Możesz skonfigurować: – czas oczekiwania na połączenie- czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji, – prezentację: numerem przychodzącym lub przekierowanym (na który ktoś dzwoni). Uwaga: Jeżeli prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej. – wybrać konto SIP przez które zostanie zrealizowane przekierowanie
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – przekierowanie
Dzięki usłudze możesz:
– przekierować połączenie na dowolny numer publiczny,
– ustawić czas oczekiwania na połączenie,
– Ustawić prezentację numeru
Przekierowanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja przekierowanie:
W akcji możesz zdefiniować zewnętrzny numer na jaki zostanie przekierowana rozmowa przychodząca.
Możesz skonfigurować:
– czas oczekiwania na połączenie- czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji,
– prezentację: numerem przychodzącym lub przekierowanym (na który ktoś dzwoni). Uwaga: Jeżeli prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
– wybrać konto SIP przez które zostanie zrealizowane przekierowanie
Info:
– akcji użyj jeśli chcesz przekierować połączenie na numer zewnętrzny, jeśli chcesz skierować połączenie na inne stanowisko użyj IVR (akcja) – połącz na konto SIP
– Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących:
Cennik połączeń krajowych
Cennik połączeń międzynarodowych
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR przekierowanie
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper