Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Ten artykuł w skrócie wyjaśnia, jak działa nasza oferta, jakie są elementy kosztów i w jaki sposób naliczane są opłaty. To kompendium wiedzy dla nowych klientów, którzy chcą rozpocząć korzystanie z usług SuperVoIP bez konieczności przeglądania wielu artykułów.
💬 Wstęp
Koszt całkowity za korzystanie z naszych usług składa się z trzech głównych elementów:
💼 Opłata za pakiet usług: Centrala lub SIP Trunk.
📞 Opłata za numer(y) publiczne.
📡 Opłata za połączenia wychodzące.
ℹ️ Na co zwrócić uwagę:
Nie oferujemy usług bez pakietu Centrala lub SIP Trunk.
Numer nie działa samodzielnie bez pakietu.
Nie oferujemy bezpłatnych minut w pakiecie.
Rejestrujemy wyłącznie konta firmowe.
🧩 Wybór pakietu
W SuperVoIP oferujemy dwa typy pakietów:
Pakiety Wirtualnej Centrali idealne, jeśli potrzebujesz systemu telefonicznego z wieloma stanowiskami, numerami wewnętrznymi, IVR, kolejkowaniem, nagrywaniem rozmów itd. 🔗 Zobacz pakiety Wirtualnej Centrali
Pakiety SIP Trunk idealne, jeśli masz już centralę lub PBX i chcesz dodać łącze SIP do połączeń wychodzących i przychodzących. 🔗 Zobacz pakiety SIP Trunk
ℹ️ Na co zwrócić uwagę przy wyborze:
Ile stanowisk / kont SIP potrzebujesz (np. Centrala 10 = 10 stanowisk).
Dla SIP Trunk, ile kanałów wychodzących jest potrzebnych (np. SIP Trunk 50 = 50 kanałów).
Czy posiadasz własny PBX i spełniasz wymagania techniczne dla SIP Trunk.
Przykład: Jeśli Twoja firma ma do 10 stanowisk wybierz Centrala 10. Jeśli posiadasz własną centralę PBX i potrzebujesz 50 kanałów wychodzących wybierz SIP Trunk 50.
📞 Zakup numeru miejskiego (publicznego)
Oferujemy różne rodzaje numerów:
Numery stacjonarne: możesz wybrać numer z naszej puli lub przenieść swój od innego operatora.
Numery komórkowe: działają w technologii VoIP, mogą obsługiwać połączenia głosowe i/lub SMS.
Numery zagraniczne: geograficzne, krajowe, komórkowe i toll-free (w zależności od kraju).
ℹ️ Na co zwrócić uwagę:
Numer nie działa samodzielnie, do obsługi potrzebny jest pakiet.
Opłata aktywacyjna i opłata za utrzymanie zależy od rodzaju numeru. 🔗 Zobacz cennik numerów
Numery zagraniczne mają standardowo 2 kanały przychodzące (można zwiększyć za opłatą). 🔗 Więcej o kanałach rozmównych
Dane abonenta numeru mogą różnić się od danych fakturowych na koncie klienta.
💰 Jak naliczane są opłaty
Opłaty abonamentowe za pakiet i numery pobierane są z góry, zawsze pierwszego dnia miesiąca.
Jeśli dodasz do konta nową usługę, opłata zostanie naliczona proporcjonalnie do końca bieżącego miesiąca. Jeśli numer ma minimalny okres pierwszej subskrypcji, następna opłata zostanie pobrana do końca bieżącego miesiąca po okresie subskrypcji.
Nowe konta i usługi objęte są 30-dniowym okresem testowym, w którym nie naliczamy opłat.
Przykład naliczania opłat:
🗓️ Konto zostało założone 15 dnia miesiąca, rozpoczyna się 30-dniowy okres testowy.
📆 15 dnia kolejnego miesiąca system naliczy opłatę proporcjonalną za pozostałą część miesiąca (np. połowę stawki miesięcznej).
💳 1 dnia następnego miesiąca system pobierze pełną opłatę z góry za kolejny miesiąc.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ
💡 Zasady działania i rozliczania
Ten artykuł w skrócie wyjaśnia, jak działa nasza oferta, jakie są elementy kosztów i w jaki sposób naliczane są opłaty. To kompendium wiedzy dla nowych klientów, którzy chcą rozpocząć korzystanie z usług SuperVoIP bez konieczności przeglądania wielu artykułów.
💬 Wstęp
Koszt całkowity za korzystanie z naszych usług składa się z trzech głównych elementów:
ℹ️ Na co zwrócić uwagę:
🧩 Wybór pakietu
W SuperVoIP oferujemy dwa typy pakietów:
🔗 Zobacz pakiety Wirtualnej Centrali
🔗 Zobacz pakiety SIP Trunk
ℹ️ Na co zwrócić uwagę przy wyborze:
Przykład:
Jeśli Twoja firma ma do 10 stanowisk wybierz Centrala 10.
Jeśli posiadasz własną centralę PBX i potrzebujesz 50 kanałów wychodzących wybierz SIP Trunk 50.
📞 Zakup numeru miejskiego (publicznego)
Oferujemy różne rodzaje numerów:
ℹ️ Na co zwrócić uwagę:
🔗 Dowiedz się więcej o numerach i kontach SIP
🔗 Zobacz cennik numerów
🔗 Więcej o kanałach rozmównych
💰 Jak naliczane są opłaty
Opłaty abonamentowe za pakiet i numery pobierane są z góry, zawsze pierwszego dnia miesiąca.
Jeśli dodasz do konta nową usługę, opłata zostanie naliczona proporcjonalnie do końca bieżącego miesiąca. Jeśli numer ma minimalny okres pierwszej subskrypcji, następna opłata zostanie pobrana do końca bieżącego miesiąca po okresie subskrypcji.
Nowe konta i usługi objęte są 30-dniowym okresem testowym, w którym nie naliczamy opłat.
Przykład naliczania opłat:
ℹ️ Dodatkowe informacje:
📊 Przykład kosztów w praktyce
Załóżmy prostą konfigurację:
Jak wygląda rozliczenie:
🔗 Zobacz również:
Jak kupić numer telefonu
Jak kupić numer zagraniczny
Jak przenieść numer do SuperVoIP
Tagi: cennik numerów, cennik połączeń, fakturowanie, jak kupić numer, konfiguracja konta, koszt połączeń, numer miejski, numer publiczny, numer stacjonarny, numer zagraniczny, okres testowy, opłata aktywacyjna, opłaty za numer, pakiet centrali, prepaid, przeniesienie numeru, rejestracja konta, rozliczenia, saldo konta, SIP trunk, supervoip, voip dla firm, wirtualna centrala
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper