Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Moje konto > „Wychodzące”. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce „Przychodzące”, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w „Billing SMS”.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > „Rozliczenia”, kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych lub zagranicznych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie za pierwszy okres subskrypcji zgodnie z cennikiem w momencie przydzielenia do konta (aktywacji). Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego.
Pobieranie opłat za użytkowanie numeru przeniesionego (jeżeli dotyczy) rozpocznie się w momencie aktywacji (przeniesienia).
Info: Faktury za doładowanie konta są automatycznie wystawiane na dane klienta i przesyłane e-mailem wraz z powiadomieniem o dokonanym doładowaniu. Dodatkowo, wszystkie wygenerowane dokumenty rozliczeniowe są dostępne w panelu, w zakładce „Faktury”. Gdzie znajdę fakturę > zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Jak naliczane są opłaty
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Moje konto > „Wychodzące”. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce „Przychodzące”, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w „Billing SMS”.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > „Rozliczenia”, kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych lub zagranicznych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie za pierwszy okres subskrypcji zgodnie z cennikiem w momencie przydzielenia do konta (aktywacji). Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego.
Pobieranie opłat za użytkowanie numeru przeniesionego (jeżeli dotyczy) rozpocznie się w momencie aktywacji (przeniesienia).
Info:
Faktury za doładowanie konta są automatycznie wystawiane na dane klienta i przesyłane e-mailem wraz z powiadomieniem o dokonanym doładowaniu. Dodatkowo, wszystkie wygenerowane dokumenty rozliczeniowe są dostępne w panelu, w zakładce „Faktury”. Gdzie znajdę fakturę > zobacz tutaj
Zobacz również:
Zawarcie umowy, okres testowy
Cennik numery polskie
Cennik numery zagraniczne
–
Zobacz zestawienia połączeń wychodzących w naszym nowym panelu:
Tagi: abonament, jak naliczane są opłaty, opłaty, rozliczenia
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP