Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze?
Rozmowy przychodzące:
Rozmowy przychodzące na konto SIP nie są limitowane.
Funkcję ograniczającą ilość połączeń na konto SIP znajdziesz po kliknięciu w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP, w wierszu Limitowanie połączeń przychodzących zmień wybór na Włączone i ustaw w oknie wyboru żądaną ilość kanałów:
Ilość jednoczesnych połączeń przychodzących na konto SIP można zmienić w zakładce Wirtualna Centrala > Stanowiska. Po wejściu w edycję stanowiska – kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP. W sekcji “Preferencje” przesuń suwak na Tak w wierszu “Limitowanie połączeń przychodzących” i ustaw w oknie wyboru żądaną ilość kanałów:
Info: Po dodaniu konta SIP do kolejki połączeń system sprawdza czy konto prowadzi aktualnie rozmowę i limituje połączenia przychodzące automatycznie.
Rozmowy wychodzące:
Domyślnie przez konto SIP można prowadzić jednocześnie jedną rozmowę wychodzącą.
Dodatkowe kanały wychodzące można kupić w usłudze globalnej “Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP”. Kliknij w tym celu w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi.
Dodatkowe kanały wychodzące można kupić w Ustawienia > Ustawienia połączeń > “Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP.
Numery telefoniczne a kanały wychodzące:
Limit połączeń na konto SIP dotyczy tylko połączeń wychodzących niezależnie od numeru jaki posiadasz. Połączenia przychodzące na konta SIP nie są limitowane jednak niektóre numery zagraniczne mają określoną ilość jednoczesnych połączeń przychodzących (kanałów). Jeżeli numer ma limit, np. dwóch jednoczesnych połączeń przychodzących oznacza to, że trzecie połączenie otrzyma sygnał zajęty a ten przypadek zostanie odnotowany w zdarzeniach i będzie widoczny w panelu.
• numery polskie stacjonarne i komórkowe nie posiadają limitu połączeń przychodzących.
• numer zagraniczny posiada domyślnie limit dwóch połączeń przychodzących.
Dodatkowe kanały przychodzące można kupić w usłudze globalnej “Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych”. Usługa działa dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie, numer w pierwszej kolejności korzysta z własnych kanałów, następnie z kanałów dodatkowych wspólnych dla konta. Kanały można dokupować sukcesywnie, monitorując przekroczenie ruchu w zakładce Zdarzenia. W celu zakupu dodatkowych kanałów kliknij w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi.
Dodatkowe kanały przychodzące można kupić w Ustawienia > Ustawienia połączeń > “Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych”. Usługa działa dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie; numer najpierw korzysta z własnych kanałów, a następnie z dodatkowych wspólnych dla konta. Kanały można dokupować sukcesywnie, monitorując przekroczenie ruchu w zakładce Zdarzenia. Aktywacja usługi jest natychmiastowa.
• numer zagraniczny z opłatami za połączenia przychodzące, np. toll-free posiada domyślnie limit 5 połączeń. Limit można zwiększyć bezpłatnie po zgłoszeniu przez formularz, ilość dodatkowych kanałów zależna jest od numeru.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze?
Rozmowy przychodzące:
Rozmowy przychodzące na konto SIP nie są limitowane.
Funkcję ograniczającą ilość połączeń na konto SIP znajdziesz po kliknięciu w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP, w wierszu Limitowanie połączeń przychodzących zmień wybór na Włączone i ustaw w oknie wyboru żądaną ilość kanałów:

Ilość jednoczesnych połączeń przychodzących na konto SIP można zmienić w zakładce Wirtualna Centrala > Stanowiska. Po wejściu w edycję stanowiska – kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP. W sekcji “Preferencje” przesuń suwak na Tak w wierszu “Limitowanie połączeń przychodzących” i ustaw w oknie wyboru żądaną ilość kanałów:
Info:
Po dodaniu konta SIP do kolejki połączeń system sprawdza czy konto prowadzi aktualnie rozmowę i limituje połączenia przychodzące automatycznie.
Rozmowy wychodzące:
Domyślnie przez konto SIP można prowadzić jednocześnie jedną rozmowę wychodzącą.
Dodatkowe kanały wychodzące można kupić w usłudze globalnej “Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP”.


Kliknij w tym celu w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi.
Dodatkowe kanały wychodzące można kupić w Ustawienia > Ustawienia połączeń > “Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP.
Numery telefoniczne a kanały wychodzące:
Limit połączeń na konto SIP dotyczy tylko połączeń wychodzących niezależnie od numeru jaki posiadasz. Połączenia przychodzące na konta SIP nie są limitowane jednak niektóre numery zagraniczne mają określoną ilość jednoczesnych połączeń przychodzących (kanałów). Jeżeli numer ma limit, np. dwóch jednoczesnych połączeń przychodzących oznacza to, że trzecie połączenie otrzyma sygnał zajęty a ten przypadek zostanie odnotowany w zdarzeniach i będzie widoczny w panelu.
• numery polskie stacjonarne i komórkowe nie posiadają limitu połączeń przychodzących.
• numer zagraniczny posiada domyślnie limit dwóch połączeń przychodzących.
Dodatkowe kanały przychodzące można kupić w usłudze globalnej “Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych”. Usługa działa dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie, numer w pierwszej kolejności korzysta z własnych kanałów, następnie z kanałów dodatkowych wspólnych dla konta. Kanały można dokupować sukcesywnie, monitorując przekroczenie ruchu w zakładce Zdarzenia. W celu zakupu dodatkowych kanałów kliknij w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi.
Dodatkowe kanały przychodzące można kupić w Ustawienia > Ustawienia połączeń > “Dodatkowe kanały przychodzące dla numerów zagranicznych”. Usługa działa dla wszystkich numerów zagranicznych na koncie; numer najpierw korzysta z własnych kanałów, a następnie z dodatkowych wspólnych dla konta. Kanały można dokupować sukcesywnie, monitorując przekroczenie ruchu w zakładce Zdarzenia. Aktywacja usługi jest natychmiastowa.
• numer zagraniczny z opłatami za połączenia przychodzące, np. toll-free posiada domyślnie limit 5 połączeń. Limit można zwiększyć bezpłatnie po zgłoszeniu przez formularz, ilość dodatkowych kanałów zależna jest od numeru.
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Kiedy potrzebuję SIP trunk
Kolejkowanie połączeń
Tagi: ilość kanałów na koncie SIP, ilość kanałów na numerze, ilość połączeń na numerze, ilość połączeń na SIP, kanały, kanały rozmówne, limit połączeń na koncie SIP, limit połączeń na numerze, limitowanie połączeń, limity, limity połączeń, Przekroczona ilość kanałów wychodzących przez SIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper