Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – sprawdzić czy czy konto SIP odebrało połączenie, czy było zajęte lub niedostępne – uruchomić inną akcję w zależności od warunku, np. przekierować połączenie gdy nie zostało odebrane.
Warunek stanu: Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
➡️ Akcje dodane poniżej warunku stanu zadziałają gdy warunek jest spełniony – w przykładzie powyżej kiedy: Nie odbiera ➡️ Jeśli warunek stanu nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony – w przykładzie powyżej kiedy: połączenie zostanie odebrane.
⚠️ Warunek stanu można dodać tylko po akcji “połącz na konto SIP”, “przekierowanie” lub “kolejka”. Warunek musi być dodany bezpośrednio pod akcją, którą ma sprawdzić.
Przykładowe drzewo IVR z akcją warunek stanu
ℹ️Info: Warunek stanu można użyć również po akcji przekierowanie, jednak jeśli jest to przekierowanie na numer innego operatora (np. komórkowy) warunek nie sprawdzi niedostępności u tego operatora i odtworzy jego komunikaty systemowe. Poproś operatora o wyłączenie komunikatów lub sprawdź jak zachowa się dla ustawienia tylko nie odbiera lub jest zajęty. Na numerze przekierowanym wyłącz pocztę głosową i notki SMS. Jeżeli powyższe sugestie nie będą skuteczne zamień akcję przekierowanie na IVR (akcja) – kolejka połączeń i dodaj agenta na zewnętrznym numerze w kolejce.
⚠️ Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących Cennik połączeń
📌Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – warunek stanu
Dzięki usłudze możesz:
– sprawdzić czy czy konto SIP odebrało połączenie, czy było zajęte lub niedostępne
– uruchomić inną akcję w zależności od warunku, np. przekierować połączenie gdy nie zostało odebrane.
Warunek stanu:
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
➡️ Akcje dodane poniżej warunku stanu zadziałają gdy warunek jest spełniony – w przykładzie powyżej kiedy: Nie odbiera
➡️ Jeśli warunek stanu nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony – w przykładzie powyżej kiedy: połączenie zostanie odebrane.
⚠️ Warunek stanu można dodać tylko po akcji “połącz na konto SIP”, “przekierowanie” lub “kolejka”. Warunek musi być dodany bezpośrednio pod akcją, którą ma sprawdzić.
Przykładowe drzewo IVR z akcją warunek stanu
ℹ️ Info:
IVR (akcja) – kolejka połączeń i dodaj agenta na zewnętrznym numerze w kolejce.
Warunek stanu można użyć również po akcji przekierowanie, jednak jeśli jest to przekierowanie na numer innego operatora (np. komórkowy) warunek nie sprawdzi niedostępności u tego operatora i odtworzy jego komunikaty systemowe. Poproś operatora o wyłączenie komunikatów lub sprawdź jak zachowa się dla ustawienia tylko nie odbiera lub jest zajęty. Na numerze przekierowanym wyłącz pocztę głosową i notki SMS. Jeżeli powyższe sugestie nie będą skuteczne zamień akcję przekierowanie na
⚠️ Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących
Cennik połączeń
📌Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
🔗 Zobacz również:
Połączenie na scenariusz IVR
Jak skonfigurować numer do usługi IVR
Tagi: warunek stanu, warunek stanu IVR
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów chcę przenieść numer fakturowanie grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numery do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper