Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wgrać do systemu własne pliki muzyczne – włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych usługę “Muzyka podczas czekania“
2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.
3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.
4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok “konfiguruj” i zaznacz “odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.
Opcja: Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako “domyślna”
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi:
Dodaj usługę > Muzyka na czekanie lub jeśli usługa jest aktywna kliknij kafelek:
Aby dodać własny plik kliknij Dodaj plik audio:
Po dodaniu Zapisz plik
Aby uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij Wirtualna Centrala > Numery, kliknij przy wybranym numerze w ikonę koła zębatego aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Połącz na konto SIP. Przesuń suwak Odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia:
Opcja: Jeżeli chcesz użyć własny plik muzyczny w usłudze kolejkowania zobacz tutaj
Ważne: W niektórych przypadkach, w zależności od sieci, z której wykonywane jest połączenie, muzyka w trakcie oczekiwania może nie być słyszana. Aby tego uniknąć, zalecamy skonfigurowanie usługi IVR, która odbierze połączenie, np. w następujący sposób:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Muzyka podczas czekania
Dzięki usłudze możesz:
– wgrać do systemu własne pliki muzyczne
– włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych usługę “Muzyka podczas czekania“

2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.

3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.

4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok “konfiguruj” i zaznacz “odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.
Opcja:

Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako “domyślna”
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi:
Dodaj usługę > Muzyka na czekanie lub jeśli usługa jest aktywna kliknij kafelek:
Aby dodać własny plik kliknij Dodaj plik audio:
Po dodaniu Zapisz plik
Aby uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij Wirtualna Centrala > Numery, kliknij przy wybranym numerze w ikonę koła zębatego aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Połącz na konto SIP. Przesuń suwak Odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia:
Opcja:
tutaj
Jeżeli chcesz użyć własny plik muzyczny w usłudze kolejkowania zobacz
Ważne:
Połączenie na scenariusz IVR
W niektórych przypadkach, w zależności od sieci, z której wykonywane jest połączenie, muzyka w trakcie oczekiwania może nie być słyszana. Aby tego uniknąć, zalecamy skonfigurowanie usługi IVR, która odbierze połączenie, np. w następujący sposób:
1. Dodaj akcję IVR (akcja) – odtwórz komunikat – która odbierze połączenie.
2. Dodaj akcję IVR (akcja) – połącz na konto SIP – z włączoną opcją odtwarzania muzyki.
3. Skonfiguruj numer do usługi IVR
Taka konfiguracja pozwala mieć pewność, że muzyka będzie odtwarzana niezależnie od sieci operatora.
Zobacz również:
Jak skonfigurować numer do usługi IVR
Tagi: muzyka podczas czekania
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper