Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wgrać do systemu własne pliki muzyczne – włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych usługę “Muzyka podczas czekania“
2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.
3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.
4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok “konfiguruj” i zaznacz “odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.
Opcja: Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako “domyślna”
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi:
Dodaj usługę > Muzyka na czekanie lub jeśli usługa jest aktywna kliknij kafelek:
Aby dodać własny plik kliknij Dodaj plik audio:
Po dodaniu Zapisz plik
📌Aby uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia na numer skonfigurowany na konto SIP zobacz tutaj
🔄 Plik automatycznie podmieni muzyczkę odtwarzaną w kolejce połączeń podczas oczekiwania na połączenie.
🔄 Aktualizacja – dostępność usługi: Muzyka w trakcie oczekiwania może nie być słyszana w niektórych sieciach, dlatego opcja konfiguracji usługi bezpośrednio przy numerze została na nowych kontach abonenckich wyłączona. • Jeśli masz włączoną opcję bezpośrednio przy numerze, zalecamy zmianę konfiguracji na IVR, aby zapewnić prawidłowe odtwarzanie muzyki niezależnie od sieci operatora. • Jeśli wyłączysz opcję bezpośrednio przy numerze – nie będziesz miał możliwości jej przywrócenia. • Jeśli nie widzisz opcji bezpośrednio przy numerze na swoim koncie, możesz ją włączyć wyłącznie w alternatywny sposób opisany poniżej – poprzez konfigurację IVR.
⚠️ Ważne: W niektórych przypadkach, w zależności od sieci, z której wykonywane jest połączenie, muzyka w trakcie oczekiwania może nie być słyszana. Aby tego uniknąć, zalecamy skonfigurowanie usługi IVR, która odbierze połączenie, np. w następujący sposób:
ℹ️ Info: • Muzykę na czekanie włącz w akcji IVR (akcja) – połącz na konto SIP • Plik automatycznie podmieni muzyczkę odtwarzaną w kolejce połączeń podczas oczekiwania na połączenie. Jeżeli wgrasz więcej jak jeden plik – wybór pliku znajdziesz w akcji Kolejka połączeń
📌 Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Muzyka na czekanie
Dzięki usłudze możesz:
– wgrać do systemu własne pliki muzyczne
– włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych usługę “Muzyka podczas czekania“

2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.

3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.

4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok “konfiguruj” i zaznacz “odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.
Opcja:

Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako “domyślna”
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi:
Dodaj usługę > Muzyka na czekanie lub jeśli usługa jest aktywna kliknij kafelek:
Aby dodać własny plik kliknij Dodaj plik audio:
Po dodaniu Zapisz plik
📌Aby uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia na numer skonfigurowany na konto SIP zobacz
tutaj
🔄 Plik automatycznie podmieni muzyczkę odtwarzaną w kolejce połączeń podczas oczekiwania na połączenie.
🔄 Aktualizacja – dostępność usługi:
Muzyka w trakcie oczekiwania może nie być słyszana w niektórych sieciach, dlatego opcja konfiguracji usługi bezpośrednio przy numerze została na nowych kontach abonenckich wyłączona.
• Jeśli masz włączoną opcję bezpośrednio przy numerze, zalecamy zmianę konfiguracji na IVR, aby zapewnić prawidłowe odtwarzanie muzyki niezależnie od sieci operatora.
• Jeśli wyłączysz opcję bezpośrednio przy numerze – nie będziesz miał możliwości jej przywrócenia.
• Jeśli nie widzisz opcji bezpośrednio przy numerze na swoim koncie, możesz ją włączyć wyłącznie w alternatywny sposób opisany poniżej – poprzez konfigurację IVR.
⚠️ Ważne:
Połączenie na scenariusz IVR
W niektórych przypadkach, w zależności od sieci, z której wykonywane jest połączenie, muzyka w trakcie oczekiwania może nie być słyszana. Aby tego uniknąć, zalecamy skonfigurowanie usługi IVR, która odbierze połączenie, np. w następujący sposób:
1. Dodaj akcję IVR (akcja) – odtwórz komunikat – która odbierze połączenie.
2. Dodaj akcję IVR (akcja) – połącz na konto SIP – z włączoną opcją odtwarzania muzyki.
3. Skonfiguruj numer do usługi IVR
ℹ️ Info:
• Muzykę na czekanie włącz w akcji IVR (akcja) – połącz na konto SIP
• Plik automatycznie podmieni muzyczkę odtwarzaną w kolejce połączeń podczas oczekiwania na połączenie. Jeżeli wgrasz więcej jak jeden plik – wybór pliku znajdziesz w akcji Kolejka połączeń
📌 Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
🔗 Zobacz również:
Biblioteka mediów
Tagi: muzyka na czekanie, muzyka podczas czekania
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów chcę przenieść numer fakturowanie grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numery do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper