Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– wgrać do systemu własne pliki muzyczne
– włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania

1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych usługę “Muzyka podczas czekania

2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.

3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.

4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok “konfiguruj” i zaznacz “odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.

Opcja:
Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako “domyślna”

Opcja:
Jeżeli chcesz użyć własny plik muzyczny w usłudze kolejkowania zobacz mceclip0.png tutaj 


Ważne:
W niektórych przypadkach, w zależności od sieci, z której wykonywane jest połączenie, muzyka w trakcie oczekiwania może nie być słyszana. Aby tego uniknąć, zalecamy skonfigurowanie usługi IVR, która odbierze połączenie, np. w następujący sposób:

1. Dodaj akcję IVR (akcja) – odtwórz komunikat – która odbierze połączenie.
2. Dodaj akcję IVR (akcja) – połącz na konto SIP – z włączoną opcją odtwarzania muzyki.
3. Skonfiguruj numer do usługi IVR mceclip0.png Połączenie na scenariusz IVR

Taka konfiguracja pozwala mieć pewność, że muzyka będzie odtwarzana niezależnie od sieci operatora.




Zobacz również:
Jak skonfigurować numer do usługi IVR mceclip0.png Połączenie na scenariusz IVR