Dzięki usłudze możesz:
- wgrać do systemu własne pliki muzyczne
- włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania ich
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę "Moje konto" / "Usługi" i z listy usług globalnych usługę "Muzyka podczas czekania"

2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.

3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.

4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę podczas oczekiwania na połączenie kliknij na link "Numer publiczny konfiguruj" i zaznacz "odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia"

- wgrać do systemu własne pliki muzyczne
- włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania ich
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę "Moje konto" / "Usługi" i z listy usług globalnych usługę "Muzyka podczas czekania"

2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.

3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.

4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę podczas oczekiwania na połączenie kliknij na link "Numer publiczny konfiguruj" i zaznacz "odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia"

Info:
Dzwoniąc z komórek PLAY i T-MOBILE muzyka podczas sygnału oczekiwania może nie być słyszana,
można to rozwiązać włączając usługę IVR z zapowiedzią IVR (akcja) - odtwórz komunikat np. Witamy w firmie ABC.... a następnie zaznaczyć w akcji IVR (akcja) - połącz na konto SIP aby była odtwarzana muzyka zamiast sygnału połączenia. Zobacz kreator scenariuszy IVR tutaj
Jeżeli chcesz użyć własny plik muzyczny w usłudze kolejkowania zobacz instrukcję tutaj