Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Przekierowanie przychodzących wiadomości SMS 
– na konto SIP (w aplikacji lub na telefonie który wspiera odbiór wiadomości)
– na adres email lub kilka adresów jednocześnie
– na inny numer komórkowy (do 3 numerów jednocześnie)
– możesz uruchomić zdefiniowany URL

Funkcja jest dostępna dla numerów komórkowych oraz dla numerów zagranicznych z obsługą SMS.

Aby skonfigurować przekierowanie wiadomości SMS na numerze komórkowym kliknij w “konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze telefonu:
mceclip0.png

W sekcji “Przekieruj przychodzące wiadomości SMS” zaznacz odpowiednio checboxy i uzupełnij pola dla przekierowań:

mceclip0.png

Blokada wiadomości SMS:
– jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS na poszczególnych numerach odznacz checboxy i zapisz ustawienia
– jeżeli nie chcesz przyjmować wiadomości SMS globalnie na wszystkich numerach z obsługą SMS włącz blokadę SMS przychodzących w zakładce bezpieczeństwo w Blokady wiadomości SMS, zobacz tutaj

Info:
• 
W przypadku przekierowania SMS na numer komórkowy, jako nadawca widoczny jest numer, na którym ustawiono przekierowanie, a w treści wiadomości dodajemy numer nadawcy oryginalnego SMS-a.
• W przypadku przekierowania SMS na adres e-mail w temacie wiadomości dodajemy numer nadawcy oryginalnego SMS-a.
• Wiadomości SMS przekierowane na inny numer komórkowy taryfikowane są zgodnie z cennikiem SMS
Nie obsługujemy wiadomości graficznych w tym emoji (emotikonów) i MMS 

Zobacz również:
Usługa SMS
IVR (akcja) – wyślij SMS