Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Kliknij na link “konfiguruj” przy numerze telefonu.
Wybierz usługę Poczta głosowa w menu po lewej stronie. Po prawej stronie skonfiguruj warunki. Uwaga: Jeżeli nie widać w konfiguracji numeru opcji “Poczta głosowa” dodaj do konta usługę pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: Poczta głosowa.
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz klikając w nazwę usługi “Poczta głosowa” pod belką “Usługi globalne”.
Aby skonfigurować pocztę głosową przejdź do konfiguracji numeru – wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Poczta głosowa
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz w Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Poczta głosowa
Jeśli chcesz użyć własne pliki audio dla poczty głosowej – dodaj je wcześniej do Biblioteki mediów
Własne komunikaty: Własny komunikat możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Poczta głosowa
Kliknij na link “konfiguruj” przy numerze telefonu.

Wybierz usługę Poczta głosowa w menu po lewej stronie. Po prawej stronie skonfiguruj warunki.
Uwaga: Jeżeli nie widać w konfiguracji numeru opcji “Poczta głosowa” dodaj do konta usługę pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: Poczta głosowa.
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz klikając w nazwę usługi “Poczta głosowa” pod belką “Usługi globalne”.
Aby skonfigurować pocztę głosową przejdź do konfiguracji numeru – wybierz Wirtualna Centrala > Numery:
Kliknij w ikonę koła zębatego przy numerze aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Poczta głosowa
Połączenie nastąpi na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej), następnie gdy spełniony jest jeden z warunków nastąpi odtworzenie komunikatu i krótki sygnał dźwiękowy po którym rozpocznie się nagrywanie wiadomości głosowej. Nagrana wiadomość jest wysyłana na adres e-mail zdefiniowany w usłudze oraz przechowywana w panelu przez okres jednego miesiąca. Nagrania znajdziesz w Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Poczta głosowa
Biblioteki mediów
Jeśli chcesz użyć własne pliki audio dla poczty głosowej – dodaj je wcześniej do
Własne komunikaty:
Własny komunikat możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
Info:
Format plików MP3 64kbps 8kHz
Zobacz również:
Pliki audio / Biblioteka mediów
IVR (akcja) – poczta głosowa
Tagi: poczta głosowa
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper