– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących, – godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia, – ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP, – powiadomienie o niedostępności numeru, – definiowanie czarnej listy numerów
Kliknij w panelu w Moje konto w zakładkę „Bezpieczeństwo”
1. Blokowanie / odblokowywanie grup w sekcji > Blokady połączeń wychodzących
Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę. Możesz dodatkowo ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 i bez znaku + powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
W ostatniej kolumnie możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG w przypadku połączeń do krajów z obszaru EOG. Funkcja ta jest przydatna w przypadku posiadania numeru spoza obszaru EOG.
2. Monitorowanie dostępności numeru w sekcji > Monitorowanie numerów Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać rejestrację SIP, jeśli połączenia na Twój numer przestaną docierać i zaznaczysz wariant powiadomienia system wyśle wiadomość przy próbie połączenia na niedostępny numer.
3. Ograniczenie czasu połączeń wychodzących w sekcji > Ograniczanie czasu połączeń Tutaj można określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz godziny w jakich mogą być realizowane połączenia wychodzące.
Czarna lista Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz „Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.
Można zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Można również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Zakładka bezpieczeństwo
Ustawienia umożliwiają:
– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących,
– godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia,
– ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP,
– powiadomienie o niedostępności numeru,
– definiowanie czarnej listy numerów
Kliknij w panelu w Moje konto w zakładkę „Bezpieczeństwo”
1. Blokowanie / odblokowywanie grup w sekcji > Blokady połączeń wychodzących

Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę. Możesz dodatkowo ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 i bez znaku + powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
W ostatniej kolumnie możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG w przypadku połączeń do krajów z obszaru EOG. Funkcja ta jest przydatna w przypadku posiadania numeru spoza obszaru EOG.
2. Monitorowanie dostępności numeru w sekcji > Monitorowanie numerów

Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać rejestrację SIP, jeśli połączenia na Twój numer przestaną docierać i zaznaczysz wariant powiadomienia system wyśle wiadomość przy próbie połączenia na niedostępny numer.
3. Ograniczenie czasu połączeń wychodzących w sekcji > Ograniczanie czasu połączeń

Tutaj można określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz godziny w jakich mogą być realizowane połączenia wychodzące.
Czarna lista

Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz „Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.
Można zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Można również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.

Tagi: Bezpieczeństwo, Blokady połączeń wychodzących, czarna lista, EOG, jak odblokować rozmowy wychodzące, Jak zablokować numer, Monitorowanie dostępności, Monitorowanie numerów, Ograniczanie czasu połączeń
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne faktura grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń