– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących, – godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia, – ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP, – powiadomienie o niedostępności numeru, – definiowanie czarnej listy numerów
Kliknij w panelu w Moje konto w zakładkę „Bezpieczeństwo”
1. Blokowanie / odblokowywanie grup w sekcji > Blokady połączeń wychodzących:
Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę. Możesz dodatkowo ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
W ostatniej kolumnie możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG dla połączeń do kraju z obszaru EOG, np. Polski. Funkcja ta jest przydatna w przypadku posiadania numeru spoza obszaru EOG, np. USA.
2. Monitorowanie dostępności numeru w sekcji > Monitorowanie numerów
Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać połączenia SIP, w takiej sytuacji, jeśli ktoś zadzwoni na Twój numer, a jest on niedostępny, system wyśle Ci wiadomość z informacją o próbie połączenia na niedostępny numer.
3. Ograniczenie czasu połączeń wychodzących w sekcji > Ograniczanie czasu połączeń
Możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz godziny w jakich mogą być realizowane połączenia wychodzące.
Czarna lista Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz „Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.
Możesz zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Możesz również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.
– Zobacz ustawienia zakładki bezpieczeństwo w naszym nowym panelu:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Zakładka bezpieczeństwo
Ustawienia umożliwiają:
– zdefiniowanie grup dla połączeń wychodzących,
– godziny w jakich mogą być wykonywane połączenia,
– ograniczenie możliwości wykonywania i rejestracji kont SIP z konkretnych adresów IP,
– powiadomienie o niedostępności numeru,
– definiowanie czarnej listy numerów
Kliknij w panelu w Moje konto w zakładkę „Bezpieczeństwo”
1. Blokowanie / odblokowywanie grup w sekcji > Blokady połączeń wychodzących:
Zaznaczając pole wyboru odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę. Możesz dodatkowo ograniczyć możliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.
Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.
W ostatniej kolumnie możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG dla połączeń do kraju z obszaru EOG, np. Polski. Funkcja ta jest przydatna w przypadku posiadania numeru spoza obszaru EOG, np. USA.
2. Monitorowanie dostępności numeru w sekcji > Monitorowanie numerów
Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać połączenia SIP, w takiej sytuacji, jeśli ktoś zadzwoni na Twój numer, a jest on niedostępny, system wyśle Ci wiadomość z informacją o próbie połączenia na niedostępny numer.
3. Ograniczenie czasu połączeń wychodzących w sekcji > Ograniczanie czasu połączeń
Możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz godziny w jakich mogą być realizowane połączenia wychodzące.
Czarna lista
Aby zdefiniować numery, które mają być zablokowane wybierz „Czarna lista numerów przychodzących i wychodzących”.
Możesz zdefiniować konkretne numery dla połączeń przychodzących oraz wychodzących oraz dodać opis. Możesz również blokować zakresy numerów rozpoczynających się od ciągu cyfr.
–
Zobacz ustawienia zakładki bezpieczeństwo w naszym nowym panelu:
Tagi: Bezpieczeństwo, Blokady połączeń wychodzących, czarna lista, EOG, jak odblokować rozmowy wychodzące, Jak zablokować numer, Monitorowanie dostępności, Monitorowanie numerów, Ograniczanie czasu połączeń
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP