Dzięki usłudze możesz: – wgrać do systemu własne pliki muzyczne – włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę „Moje konto” / „Usługi” i z listy usług globalnych usługę „Muzyka podczas czekania„
2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.
3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.
4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok „konfiguruj” i zaznacz „odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.
Opcja:
• Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako „domyślna”
• Jeżeli chcesz użyć własny plik muzyczny w usłudze kolejkowania zobacz instrukcję tutaj
Info: Dzwoniąc z niektórych sieci muzyka podczas sygnału oczekiwania może nie być słyszana, spróbuj to rozwiązać włączając usługę IVR z akcją IVR (akcja) – połącz na konto SIP z zaznaczoną opcją odtwarzania muzyki. Akcję poprzedź inną akcją IVR, która odbierze połączenie, np. IVR (akcja) – odtwórz komunikat
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Muzyka podczas czekania
Dzięki usłudze możesz:
– wgrać do systemu własne pliki muzyczne
– włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę „Moje konto” / „Usługi” i z listy usług globalnych usługę „Muzyka podczas czekania„
2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.
3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.
4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok „konfiguruj” i zaznacz „odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.
Opcja:
• Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako „domyślna”
• Jeżeli chcesz użyć własny plik muzyczny w usłudze kolejkowania zobacz instrukcję tutaj
Info:
Dzwoniąc z niektórych sieci muzyka podczas sygnału oczekiwania może nie być słyszana, spróbuj to rozwiązać włączając usługę IVR z akcją IVR (akcja) – połącz na konto SIP z zaznaczoną opcją odtwarzania muzyki. Akcję poprzedź inną akcją IVR, która odbierze połączenie, np. IVR (akcja) – odtwórz komunikat
Zobacz kreator scenariuszy IVR tutaj
Tagi: muzyka podczas czekania
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP