Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wgrać do systemu własne pliki muzyczne – włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych usługę “Muzyka podczas czekania“
2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.
3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.
4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok “konfiguruj” i zaznacz “odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.
Opcja: Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako “domyślna”
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Muzyka na czekanie Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Dodaj plik audio:
Zapisz plik:
Aby uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij Wirtualna Centrala > Numery, kliknij przy wybranym numerze w ikonę koła zębatego aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Połącz na konto SIP. Przesuń suwak Odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia:
Opcja: Jeżeli chcesz użyć własny plik muzyczny w usłudze kolejkowania zobacz instrukcję tutaj
Info: Dzwoniąc z niektórych sieci muzyka podczas sygnału oczekiwania może nie być słyszana, spróbuj to rozwiązać włączając usługę IVR z akcją IVR (akcja) – połącz na konto SIP z zaznaczoną opcją odtwarzania muzyki. Akcję poprzedź inną akcją IVR, która odbierze połączenie, np. IVR (akcja) – odtwórz komunikat
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Konfiguruj numer
Muzyka podczas czekania
Dzięki usłudze możesz:
– wgrać do systemu własne pliki muzyczne
– włączać odtwarzanie ich podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania
1. Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę “Moje konto” / “Usługi” i z listy usług globalnych usługę “Muzyka podczas czekania“

2. Po dodaniu usługi możesz uploadować własne pliki mp3. Aby to zrobić kliknij na link PLIKI AUDIO.

3. Podczas wgrywania pliku możesz go dowolnie nazwać. Maksymalna wielkość pliku to 5MB.

4. Jeśli chcesz uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij bezpośrednio przy numerze na ikonę koła zębatego obok “konfiguruj” i zaznacz “odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia”, wybierz plik (grupę), który ma być odtwarzany w usłudze.
Opcja:

Jeżeli chcesz podmienić muzyczkę podczas zawieszania rozmów i transferowania w kroku 3 po wgraniu pliku ustaw grupę jako “domyślna”
Aby dodać usługę kliknij Ustawienia > Pakiety i usługi > Usługi > Dodaj usługę > Muzyka na czekanie
Jeśli usługa jest aktywna na koncie przejdź do konfiguracji usługi:
Dodaj plik audio:
Zapisz plik:
Aby uruchomić muzykę zamiast sygnału podczas połączenia kliknij Wirtualna Centrala > Numery, kliknij przy wybranym numerze w ikonę koła zębatego aby przejść do konfiguracji. W wierszu “Konfiguruj usługę na numerze” wybierz w oknie wyboru Połącz na konto SIP. Przesuń suwak Odtwarzaj muzykę zamiast sygnału połączenia:
Opcja:
Jeżeli chcesz użyć własny plik muzyczny w usłudze kolejkowania zobacz instrukcję tutaj
Info:
Dzwoniąc z niektórych sieci muzyka podczas sygnału oczekiwania może nie być słyszana, spróbuj to rozwiązać włączając usługę IVR z akcją IVR (akcja) – połącz na konto SIP z zaznaczoną opcją odtwarzania muzyki. Akcję poprzedź inną akcją IVR, która odbierze połączenie, np. IVR (akcja) – odtwórz komunikat
Zobacz więcej:
Połączenie na konto SIP
Tagi: muzyka podczas czekania
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper