Dzięki usłudze możesz:
- spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie - książce telefonicznej
- spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie - książce telefonicznej
Powitanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja Powitanie:

Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta.
Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
Info:
- zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry
- jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja Powitanie:

Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta.
Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
Info:
- zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry
- jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst
Porada:
- jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
tutaj
