Dzięki usłudze możesz:
- spersonalizować powitanie dla swoich klientów
- spersonalizować powitanie dla swoich klientów
Powitanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Powitanie?

Akcja przeszukuje numer telefonu w książce adresowej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta.
Do wyboru są różne języki oraz różne głosy lektorów.
Info:
- zmienne możesz zapisywać w akcjach "uruchom link" oraz "podaj cyfry"
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Powitanie?

Akcja przeszukuje numer telefonu w książce adresowej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta.
Do wyboru są różne języki oraz różne głosy lektorów.
Info:
- zmienne możesz zapisywać w akcjach "uruchom link" oraz "podaj cyfry"
Kreator scenariuszy Więcej informacji
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.