Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie – książce telefonicznej 

 

Powitanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR 

2. Jak działa akcja Powitanie:


Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta.
Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona

 Info:
– zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry
– jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst

 

Porada:
– jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat

Kreator scenariuszy 
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj