W panelu SuperVoIP możesz zdefiniować globalną książkę telefoniczną.
Jak to działa?
W zakładce 'Kontakty’ możesz dodawać nowe kontakty, które będą widoczne na telefonach Yealink i Grandstream po użyciu odpowiedniego linku znajdującego się w panelu.
Komu polecamy?
Użytkownikom aparatów Yealink oraz Grandstream.
Jak uruchomić książkę telefoniczną?
W panelu SuperVoIP w zakładce Moje Konto kliknij Kontakty, skopiuj link konfiguracyjny i wklej go w konfiguracji zdalnej książki telefonicznej w aparacie Yealink lub Grandstream.
Zdefiniuj swoje kontakty 🙂
Uwaga:
W niektórych modelach Yealink w konfiguracji telefonu w zakładce Zabezpieczenia > Zaufane Certyfikaty należy wyłączyć opcję: „Akceptuj tylko zaufane certyfikaty”
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Dodatki
Książka telefoniczna w telefonach IP
W panelu SuperVoIP możesz zdefiniować globalną książkę telefoniczną.
Jak to działa?
W zakładce 'Kontakty’ możesz dodawać nowe kontakty, które będą widoczne na telefonach Yealink i Grandstream po użyciu odpowiedniego linku znajdującego się w panelu.
Komu polecamy?
Użytkownikom aparatów Yealink oraz Grandstream.
Jak uruchomić książkę telefoniczną?
W panelu SuperVoIP w zakładce Moje Konto kliknij Kontakty, skopiuj link konfiguracyjny i wklej go w konfiguracji zdalnej książki telefonicznej w aparacie Yealink lub Grandstream.
Zdefiniuj swoje kontakty 🙂
Uwaga:
W niektórych modelach Yealink w konfiguracji telefonu w zakładce Zabezpieczenia > Zaufane Certyfikaty należy wyłączyć opcję: „Akceptuj tylko zaufane certyfikaty”
Tagi: kontakty, książka adresowa
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP