Dzięki usłudze możesz:
- przekierować połączenie na dowolny numer publiczny,
- ustawić czas oczekiwania na połączenie,
- Ustawić prezentację numeru
- przekierować połączenie na dowolny numer publiczny,
- ustawić czas oczekiwania na połączenie,
- Ustawić prezentację numeru
Przekierowanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja przekierowanie?

W akcji możesz zdefiniować numer na jaki system przekieruje przychodzącą rozmowę.
Co możesz ustawić dodatkowo?
- czas oczekiwania na połączenie - czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji,
- prezentację: numerem przychodzącym (który dzwoni na Twój numer) lub przekierowanym (Twoim na który właśnie dzwoni).
Info:
- akcji używaj jeśli chcesz przekierować połączenie na zewnątrz, jeśli chcesz przełączyć na inny Twój numer użyj akcji Połączenie na konto SIP
Kreator scenariuszy Więcej informacji
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.