Dzięki usłudze możesz:
– przekierować połączenie na dowolny numer publiczny,
– ustawić czas oczekiwania na połączenie,
– Ustawić prezentację numeru

Przekierowanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR. 

2. Jak działa akcja przekierowanie:

W akcji możesz zdefiniować zewnętrzny numer na jaki zostanie przekierowana rozmowa przychodząca.

Możesz skonfigurować:
– czas oczekiwania na połączenie- czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji,
– prezentację: numerem przychodzącym lub przekierowanym (na który ktoś dzwoni). Uwaga: Jeżeli prezentacja różni się od skonfigurowanej w usłudze, sprawdź ustawienia usługi Zarządzanie prezentacją, która nadpisuje ustawienia prezentacji połączeń wychodzącej.
– wybrać konto SIP przez które zostanie zrealizowane przekierowanie

 

Info:
– akcji użyj jeśli chcesz przekierować połączenie na numer zewnętrzny, jeśli chcesz skierować połączenie na inne stanowisko użyj IVR (akcja) – połącz na konto SIP
– Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących:
Cennik połączeń krajowych
Cennik połączeń międzynarodowych

Kreator scenariuszy 
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj