Dzięki usłudze możesz:
- przekierować połączenie na dowolny numer publiczny,
- ustawić czas oczekiwania na połączenie,
- Ustawić prezentację numeru
- przekierować połączenie na dowolny numer publiczny,
- ustawić czas oczekiwania na połączenie,
- Ustawić prezentację numeru
Przekierowanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja przekierowanie:

W akcji możesz zdefiniować numer na jaki system przekieruje przychodzącą rozmowę.
Dodatkowo możesz ustawić:
- czas oczekiwania na połączenie- czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji,
- prezentację: numerem przychodzącym (który dzwoni na Twój numer) lub przekierowanym (Twoim na który właśnie dzwoni),
- wybrać konto SIP przez które zrealizuje się przekierowanie
Info:
- akcji użyj jeśli chcesz przekierować połączenie na numer zewnętrzny, jeśli chcesz skierować połączenie na inne stanowisko użyj IVR (akcja) - połącz na konto SIP
- Połączenia przekierowane taryfikowane są zgodnie z cennikiem połączeń wychodzących:
Cennik połączeń krajowych
Cennik połączeń międzynarodowych
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
tutaj
