Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– wysłać SMS na zdefiniowany numer lub numer ze zmiennej

Wyślij SMS
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:

mceclip0.png

Akcja wysyła wiadomość SMS na skonfigurowany numer. W treści wiadomości możesz użyć predefiniowanej zmiennej lub zmiennej zdefiniowanej w innej akcji. Akcję wyślij SMS można użyć np. w celu automatycznej odpowiedzi na numer przychodzący lub powiadomienia na zdefiniowany numer o odebranym lub nieodebranym połączeniu.

Przykładowe drzewo IVR z akcją wyślij SMS mceclip0.png

Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj

Zobacz również:
Jak skonfigurować numer do usługi IVR mceclip0.png Połączenie na scenariusz IVR