Dzięki usłudze możesz: – wysyłać wiadomości SMS przez panel www, przez email, aplikację SIP lub API; – wysyłać wiadomości SMS , w którym nadawcą może być: Twój numer komórkowy w SuperVoIP, losowy numer komórkowy, własna nazwa tekstowa lub nazwa: Bramka SMS; – odbierać wiadomości SMS jeśli posiadasz numer komórkowy w SuperVoIP – odebrać odpowiedź na wiadomość SMS wysłaną jako 2way z losowego numeru komórkowego; – włączać powiadomienia SMS.
Wysyłanie wiadomości SMS: Wysyłać SMS możesz na następujące sposoby: 1. Przez bramkę Wyślij SMS w Twoim panelu:
Możesz wybrać nadawcę oraz opcjonalnie ustawić datę i godzinę wysyłki.
2. E-mailem przez bramkę SMS: Wysyłając e-mail na adres: numer_na_jaki_wysyłasz@sms.supervoip.pl w temacie wpisując treść wiadomości. Wcześniej zdefiniuj w usłudze SMS adres e-mail z którego będziesz wysyłał wiadomości.
3. Przez IVR: Zobacz usługę IVR oraz akcję Wyślij SMS
5. Przez konto SIP: Tylko jeśli urządzenie / aplikacja posiada obsługę wiadomości tekstowych bez konfiguracji numeru centrum SMS, np. funkcja Komunikaty w telefonach Grandstream realizuje obsługę przez konto SIP.
Odbieranie wiadomości SMS: – w panelu; – na aplikacji SIP lub na telefonie IP z obsługą wiadomości SMS; – przekierowanie na dowolny adres e-mail – przekierowanie na inny numer komórkowy – przez usługę API: zobacz usługę SuperVoIP API – przyjście może uruchamiać zdefiniowany URL z parametrami takimi jak: numer przychodzący, numer docelowy, tekst.
Konfiguracja odbierania wiadomości SMS
Aby skonfigurować odbiór SMS na numerze komórkowym kliknij w „konfiguruj numer” przy numerze telefonu (funkcja jest aktywna dla polskich numerów komórkowych oraz dla numerów zagranicznych z obsługą SMS), konfigurację zobacz tutaj
Przekierowanie wiadomości SMS: – na konto SIP (SMS odbierzesz w aplikacji lub na telefonie który wspiera odbiór wiadomości) – na adres email lub kilka adresów jednocześnie – na inny numer komórkowy – do 3 numerów jednocześnie (opcja płatna zgodnie z cennikiem SMS)
Taryfikacja wysyłanych SMS • Jeden SMS zawierający polskie litery lub znaki specjalne 70 znaków. Jeżeli wiadomość będzie dłuższa (dzielona na kilka części), długość poszczególnych części wiadomości SMS skracana jest do 67 znaków. Pozostałe „niewykorzystane” znaki (3 bajty) pozwalają na przekazane informacji, które umożliwią scalenie poszczególnych części SMS-a w całość.
• Jeden SMS bez polskich liter i znaków specjalnych 160 znaków. W przypadku wieloczęściowych wiadomości bez znaków specjalnych, każda z poszczególnych części może mieć do 153 znaków.
Historia SMS Historia wiadomości znajduje się w zakładce Moje konto kliknij Billing SMS:
Treść wiadomości zobaczysz po najechaniu kursorem myszki na ikonę koperty
w billingu SMS.
Aby zapisywać w billingu również treść wysłanych wiadomości zaznacz opcję w ustawieniach bramki:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > SMS
Usługa SMS
Dzięki usłudze możesz:
– wysyłać wiadomości SMS przez panel www, przez email, aplikację SIP lub API;
– wysyłać wiadomości SMS , w którym nadawcą może być: Twój numer komórkowy w SuperVoIP, losowy numer komórkowy, własna nazwa tekstowa lub nazwa: Bramka SMS;
– odbierać wiadomości SMS jeśli posiadasz numer komórkowy w SuperVoIP
– odebrać odpowiedź na wiadomość SMS wysłaną jako 2way z losowego numeru komórkowego;
– włączać powiadomienia SMS.
Wysyłanie wiadomości SMS:

Wysyłać SMS możesz na następujące sposoby:
1. Przez bramkę Wyślij SMS w Twoim panelu:
Możesz wybrać nadawcę oraz opcjonalnie ustawić datę i godzinę wysyłki.
2. E-mailem przez bramkę SMS:
Wysyłając e-mail na adres: numer_na_jaki_wysyłasz@sms.supervoip.pl w temacie wpisując treść wiadomości. Wcześniej zdefiniuj w usłudze SMS adres e-mail z którego będziesz wysyłał wiadomości.
3. Przez IVR:
Zobacz usługę IVR oraz akcję Wyślij SMS
4. Przez usługę API:
Zobacz usługę SuperVoIP API
5. Przez konto SIP:
Tylko jeśli urządzenie / aplikacja posiada obsługę wiadomości tekstowych bez konfiguracji numeru centrum SMS, np. funkcja Komunikaty w telefonach Grandstream realizuje obsługę przez konto SIP.
Uwaga: przy wysyłce przez konto SIP nazwę nadawcy SMS wybierz w usłudze Zarządzanie prezentacją

Odbieranie wiadomości SMS:
– w panelu;
– na aplikacji SIP lub na telefonie IP z obsługą wiadomości SMS;
– przekierowanie na dowolny adres e-mail
– przekierowanie na inny numer komórkowy
– przez usługę API: zobacz usługę SuperVoIP API
– przyjście może uruchamiać zdefiniowany URL z parametrami takimi jak: numer przychodzący, numer docelowy, tekst.
Konfiguracja odbierania wiadomości SMS
Aby skonfigurować odbiór SMS na numerze komórkowym kliknij w „konfiguruj numer” przy numerze telefonu (funkcja jest aktywna dla polskich numerów komórkowych oraz dla numerów zagranicznych z obsługą SMS), konfigurację zobacz tutaj
Przekierowanie wiadomości SMS:
– na konto SIP (SMS odbierzesz w aplikacji lub na telefonie który wspiera odbiór wiadomości)
– na adres email lub kilka adresów jednocześnie
– na inny numer komórkowy – do 3 numerów jednocześnie (opcja płatna zgodnie z cennikiem SMS)
Taryfikacja wysyłanych SMS
• Jeden SMS zawierający polskie litery lub znaki specjalne 70 znaków.
Jeżeli wiadomość będzie dłuższa (dzielona na kilka części), długość poszczególnych części wiadomości SMS skracana jest do 67 znaków. Pozostałe „niewykorzystane” znaki (3 bajty) pozwalają na przekazane informacji, które umożliwią scalenie poszczególnych części SMS-a w całość.
• Jeden SMS bez polskich liter i znaków specjalnych 160 znaków.
W przypadku wieloczęściowych wiadomości bez znaków specjalnych, każda z poszczególnych części może mieć do 153 znaków.
Historia SMS
Historia wiadomości znajduje się w zakładce Moje konto kliknij Billing SMS:
Treść wiadomości zobaczysz po najechaniu kursorem myszki na ikonę koperty
w billingu SMS. Aby zapisywać w billingu również treść wysłanych wiadomości zaznacz opcję w ustawieniach bramki:
Cennik SMS zobacz tutaj
Info:
Emotikony / MMS Nie obsługujemy wiadomości graficznych w tym emoji (emotikonów) i MMS
Tagi: billing SMS, bramka SMS, nadawca SMS, odbieranie wiadomości SMS, taryfikacja SMS, usługa SMS, wysyłanie wiadomości SMS, wysyłka SMS
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń