Dzięki usłudze możesz:
- sprawdzać czy połączenie zostało odebrane czy nie,
- np. włączyć przekierowanie, gdy połączenie nie zostało odebrane.
- sprawdzać czy połączenie zostało odebrane czy nie,
- np. włączyć przekierowanie, gdy połączenie nie zostało odebrane.
Warunek stanu:
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa warunek stanu?
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa warunek stanu?
Warunek może sprawdzić czy konto SIP odebrało połączenie, czy było zajęte czy niedostępne

Wszystkie akcje, które są poniżej działają gdy warunek jest spełniony czyli jeśli połączenie nie odebrało, było zajęte lub niedostępne.
Jeśli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony, np. w przykładzie powyżej kiedy połączenie zostanie odebrane
Warunek stanu można dodać tylko po akcji "połączenie na konto SIP", "przekierowanie" lub "Kolejka". Warunek musi być zaraz pod akcją, którą ma sprawdzić.

Wszystkie akcje, które są poniżej działają gdy warunek jest spełniony czyli jeśli połączenie nie odebrało, było zajęte lub niedostępne.
Jeśli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony, np. w przykładzie powyżej kiedy połączenie zostanie odebrane
Warunek stanu można dodać tylko po akcji "połączenie na konto SIP", "przekierowanie" lub "Kolejka". Warunek musi być zaraz pod akcją, którą ma sprawdzić.
Przykłady:
a) chcemy sprawdzić czy zostało odebrane połączenie na konto SIP, jeśli nie to włączyć przekierowanie na komórkę:


b) chcemy sprawdzić czy zostało odebrane połączenie w kolejce, jeśli nie to włączyć komunikat (po upływie czasu kolejki), który poinformuje, że nie można odebrać połączenia oraz wysłać e-mail


Kreator scenariuszy Więcej informacji
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.