Jak działa akcja IVR - Odtwórz komunikat:
Funkcja odtwarzania komunikatu w ramach systemu IVR może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu niezbędnych informacji na temat dalszych działań czy statusu połączenia. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację.
Dzięki usłudze możesz:
odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio lub po wygenerowaniu go syntezatorem audio IVONA
Funkcja odtwarzania komunikatu w ramach systemu IVR może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu niezbędnych informacji na temat dalszych działań czy statusu połączenia. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację.
Dzięki usłudze możesz:
odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio lub po wygenerowaniu go syntezatorem audio IVONA
Odtwórz komunikat:
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja odtwórz komunikat?

Akcja pozwala odtworzyć dowolny plik dźwiękowy.
Pliki muzyczne można:
- uploadować w formacie .mp3 lub .wav,
- generować poprzez syntezator mowy IVONA,
- nagrać ze swojego telefonu podłączonego do SuperVoIP.pl

Akcja pozwala odtworzyć dowolny plik dźwiękowy.
Pliki muzyczne można:
- uploadować w formacie .mp3 lub .wav,
- generować poprzez syntezator mowy IVONA,
- nagrać ze swojego telefonu podłączonego do SuperVoIP.pl
Porada:
plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w "Moje usługi" pod dolną belką "Usługi globalne" w wierszu IVR:
Uwaga: jeżeli nie widzisz usługi dodaj usługę globalną IVR na dole strony przez pole wyboru "Dodaj usługę globalną"
Kreator scenariuszy Więcej informacji
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.