Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio
Odtwórz komunikat Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Pliki audio możesz: – uploadować w formacie .mp3 lub .wav, – wygenerować poprzez syntezator mowy IVONA – nagrać z telefonu IP podłączonego do swojego konta SuperVoIP.pl – odtworzyćplik mp3 z zewnętrznego linku
Porada: plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w “Moje usługi” pod dolną belką “Usługi globalne” w wierszu IVR: Uwaga: jeżeli nie masz na koncie usługi IVR dodaj ją do konta przez pole wyboru “Dodaj usługę globalną” w zakładce Moje konto.
Akcja IVR odtwórz komunikat może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu informacji. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację.
Przykładowe drzewo IVR z akcją odtwórz komunikat
Ważne: Pamiętaj aby skonfigurować numer do usługi IVR i przypisać scenariusz:
Kliknij w „Konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz przypisać scenariusz IVR:
Po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu > Zapisz. Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą wykonywały się według zapisanego scenariusza.
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – odtwórz komunikat
Dzięki usłudze możesz:
– odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio
Odtwórz komunikat
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Pliki audio możesz:
– uploadować w formacie .mp3 lub .wav,
– wygenerować poprzez syntezator mowy IVONA
– nagrać z telefonu IP podłączonego do swojego konta SuperVoIP.pl
– odtworzyć plik mp3 z zewnętrznego linku
Porada:

plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w “Moje usługi” pod dolną belką “Usługi globalne” w wierszu IVR:
Uwaga: jeżeli nie masz na koncie usługi IVR dodaj ją do konta przez pole wyboru “Dodaj usługę globalną” w zakładce Moje konto.
Możesz użyć pliki audio dodane do Biblioteka mediów
Akcja IVR odtwórz komunikat może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu informacji. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację.
Przykładowe drzewo IVR z akcją odtwórz komunikat
Ważne:
Pamiętaj aby skonfigurować numer do usługi IVR i przypisać scenariusz:
Kliknij w „Konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz przypisać scenariusz IVR:
Po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu > Zapisz. Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą wykonywały się według zapisanego scenariusza.
Zobacz
Połączenie na scenariusz IVR
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Zobacz również:
PIiki audio / Syntezator IVONA
IVR (akcja) – warunek czasu
IVR (akcja) – menu tonowe
–
Zobacz przykładowy scenariusz w naszym nowym panelu:
Tagi: IVR odtwórz komunikat, odtwórz komunikta, zapowiedź głosowa
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper