Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje

IVR (akcja) – odtwórz komunikat

Dzięki usłudze możesz:
– odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio 

Odtwórz komunikat
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:

Pliki audio możesz:
– uploadować w formacie .mp3 lub .wav,
– wygenerować poprzez syntezator mowy IVONA 
– nagrać z telefonu IP podłączonego do swojego konta SuperVoIP.pl
– odtworzyć plik mp3 z zewnętrznego linku

Porada:
plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w “Moje usługi” pod dolną belką “Usługi globalne” w wierszu IVR:
mceclip0.png
Uwaga: jeżeli nie masz na koncie usługi IVR dodaj ją do konta przez pole wyboru “Dodaj usługę globalną” w zakładce Moje konto.

Akcja IVR odtwórz komunikat może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu informacji. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację. 

Przykładowe drzewo IVR z akcją odtwórz komunikat mceclip0.png

Ważne:
Pamiętaj aby skonfigurować numer do usługi IVR i przypisać scenariusz:

Kliknij w „Konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz przypisać scenariusz IVR:

Po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu > Zapisz. Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą wykonywały się według zapisanego scenariusza.


Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj

Zobacz również:
PIiki audio / Syntezator IVONA
IVR (akcja) – warunek czasu
IVR (akcja) – menu tonowe


Zobacz przykładowy scenariusz w naszym nowym panelu: