Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki

Konta SIP a numery publiczne

Konto SIP jest niezbędne do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, jest to wirtualna linia telefoniczna do podłączenia Twojego urządzenia z naszym systemem. Do konta SIP możesz zalogować równocześnie 5 urządzeń SIP, zalecamy jednak aby każde urządzenie końcowe (stanowisko) posiadało indywidualne konto SIP.

Konto SIP nie jest powiązane na stałe z numerem telefonu co oznacza, że możesz posiadać dowolną ilość kont SIP (stanowisk) oraz dowolną ilość numerów publicznych. Na jednym koncie SIP możesz mieć wiele numerów publicznych lub odwrotnie dowolną ilość kont SIP (stanowisk) może obsługiwać jeden numer.

Jeżeli posiadasz więcej jak jeden numer publiczny na koncie SIP lub konta SIP bez numerów możesz zmienić prezentację połączeń wychodzących w usłudze Zarządzanie prezentacją

Dodatkowe konto SIP możesz dodać przyciskiem „Dodaj konto SIP” w zakładce „Moje konto”. Jeżeli masz więcej jak jedno konto SIP każdy numer możesz przenieść na inne konto SIP,  w tym celu rozwiń „Konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze i użyj przycisku „Przenieś numer do innego konta SIP”, zobacz Jak dodać konto SIP

Każdy numer możesz skierować równocześnie lub w kolejności na wybrane konta SIP, aby zmienić konfigurację dla połączeń przychodzących rozwiń „Konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze i skonfiguruj „połącz na konto SIP” w zależności od potrzeb wybierz konta dla opcji „dzwonią wszystkie naraz” lub ustal warunki łączenia dla opcji „w kolejności”, tutaj możesz również skierować połączenia przychodzące do innej usługi, np. IVR lub bezpośrednio do kolejki połączeń, więcej info zobacz tutaj

Zobacz również:
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze
Trasowanie połączeń
Jak dodać konto SIP
Jak kupić numer telefonu