W trakcie rejestracji podajesz adres e-mail oraz login i ustalasz hasło do panelu klienta, dzięki którym będziesz mógł logować się do systemu. Hasło powinno składać się z przynajmniej 8 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr, jeśli je zapomnisz użyj na stronie logowania opcji: zapomniałeś hasła?, automatycznie prześlemy Ci nowe hasło na Twój adres e-mail, po zalogowaniu zmień hasło w zakładce Dane. Jeżeli zapomniałeś login wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.
Jeżeli zapomniałeś login również użyj opcji: zapomniałeś hasła?, wpisz e-mail podany przy rejestracji.
Jeżeli otrzymujesz informacje, że użytkownik nie istnieje sprawdź w skrzynce pocztę przychodzącą i porównaj adres na jaki wysyłaliśmy do Ciebie powiadomienia, wpisz ostatnio używany adres e-mail. Jeżeli nie możesz ustalić lub zapomniałeś login i adres e-mail wyślij zgłoszenie
Info: • Adres e-mail nie służy do logowania do panelu, do panelu logujesz się przy użyciu loginu, adres e-mail jest alternatywną opcją do przypomnienia hasła jeśli nie pamiętasz loginu. Jeżeli chcesz logować się adresem e-mail zmień go w polu login w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu. • Wiadomość przypominająca zawiera Twój login oraz link do zmiany hasła. Login, hasło oraz adres-mail możesz zmienić w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu. • Jeżeli przesłany link do zmiany hasła nie otwiera strony zawierającej formularz jak poniżej skopiuj przesłany link i wklej go bezpośrednio do okna przeglądarki zgodnie z instrukcją przesłaną w wiadomości przypominającej.
• Jeżeli nie zapisuje się nowe hasło / nie działa przycisk „Dalej” spróbuj na innej przeglądarce.
Porada: • Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii. Jeżeli Twoją pocztę obsługuje Gmail możesz zapobiec blokowaniu i umieszczaniu naszych wiadomości w folderze Spam, zobacz artykuł
Uwaga: Do zarejestrowania urządzenia SIP / aplikacji służą indywidualne dane konta SIP: numer konta SIP oraz hasło do konta SIP, które zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Login i hasło do panelu klienta nie autoryzuje rejestracji urządzenia końcowego.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Pierwsze kroki
Logowanie do panelu klienta
W trakcie rejestracji podajesz adres e-mail oraz login i ustalasz hasło do panelu klienta, dzięki którym będziesz mógł logować się do systemu. Hasło powinno składać się z przynajmniej 8 znaków, małych i dużych liter oraz cyfr, jeśli je zapomnisz użyj na stronie logowania opcji: zapomniałeś hasła?, automatycznie prześlemy Ci nowe hasło na Twój adres e-mail, po zalogowaniu zmień hasło w zakładce Dane. Jeżeli zapomniałeś login wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji, jeżeli go zmieniałeś to ostatni adres na który wysłaliśmy do Ciebie powiadomienia systemowe, np. o niskim stanie konta.
Logowanie do panelu następuje pod adresem https://panel.supervoip.pl
Jeżeli zapomniałeś login również użyj opcji: zapomniałeś hasła?, wpisz e-mail podany przy rejestracji.
Jeżeli otrzymujesz informacje, że użytkownik nie istnieje sprawdź w skrzynce pocztę przychodzącą i porównaj adres na jaki wysyłaliśmy do Ciebie powiadomienia, wpisz ostatnio używany adres e-mail.
Jeżeli nie możesz ustalić lub zapomniałeś login i adres e-mail wyślij zgłoszenie
Info:
• Adres e-mail nie służy do logowania do panelu, do panelu logujesz się przy użyciu loginu, adres e-mail jest alternatywną opcją do przypomnienia hasła jeśli nie pamiętasz loginu. Jeżeli chcesz logować się adresem e-mail zmień go w polu login w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu.
• Wiadomość przypominająca zawiera Twój login oraz link do zmiany hasła. Login, hasło oraz adres-mail możesz zmienić w zakładce Dane po zalogowaniu do panelu.
• Jeżeli przesłany link do zmiany hasła nie otwiera strony zawierającej formularz jak poniżej skopiuj przesłany link i wklej go bezpośrednio do okna przeglądarki zgodnie z instrukcją przesłaną w wiadomości przypominającej.
• Jeżeli nie zapisuje się nowe hasło / nie działa przycisk „Dalej” spróbuj na innej przeglądarce.
Porada:
• Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii. Jeżeli Twoją pocztę obsługuje Gmail możesz zapobiec blokowaniu i umieszczaniu naszych wiadomości w folderze Spam, zobacz artykuł
Uwaga:
Do zarejestrowania urządzenia SIP / aplikacji służą indywidualne dane konta SIP: numer konta SIP oraz hasło do konta SIP, które zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Login i hasło do panelu klienta nie autoryzuje rejestracji urządzenia końcowego.
Tagi: hasło do panelu, logowanie do panelu, problem z logowaniem do panelu, zalogować się do panelu, zapomniałem hasło
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne faktura grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń