Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wysłać wiadomość e-mail dowolnej treści na wcześniej zdefiniowany adres.
Wyślij e-mail 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja wyślij e-mail?
Akcja wysyła wiadomość e-mail na wskazany przez adres. W treści wiadomości możesz użyć zmiennej, która określa numer, dzwoniący do Ciebie. Akcję można użyć w celu powiadomienia np. o nieodebranym połączeniu.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – wyślij email
Dzięki usłudze możesz:
– wysłać wiadomość e-mail dowolnej treści na wcześniej zdefiniowany adres.
Wyślij e-mail
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja wyślij e-mail?

Akcja wysyła wiadomość e-mail na wskazany przez adres. W treści wiadomości możesz użyć zmiennej, która określa numer, dzwoniący do Ciebie. Akcję można użyć w celu powiadomienia np. o nieodebranym połączeniu.
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Tagi: IVR wyślij email
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja cesja konta dokumenty do numeru grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer angielski pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip przeniesienie numeru regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper