Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie – książce telefonicznej
Powitanie Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta. Do dyspozycji wiele języków i głosów syntezatora mowy
ℹ️Info: – zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry – jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst
ℹ️Porada: – jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
📌Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – powitanie
Dzięki usłudze możesz:
– spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie – książce telefonicznej
Powitanie
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta.
Do dyspozycji wiele języków i głosów syntezatora mowy
ℹ️Info:
– zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry
– jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst
ℹ️Porada:
– jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
📌Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
🔗Zobacz również:
Książka telefoniczna
Kontakty
Tagi: IVR powitanie
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper