Dzięki usłudze możesz: – spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie – książce telefonicznej
Powitanie 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja Powitanie:
Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta. Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
Info: – zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry – jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst
Porada: – jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – powitanie
Dzięki usłudze możesz:
– spersonalizować powitanie dla klientów znajdujących się w bazie – książce telefonicznej
Powitanie
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Jak działa akcja Powitanie:
Akcja przeszukuje numer telefonu w książce telefonicznej dostępnej w panelu i odczytuje imię klienta.
Do dyspozycji masz wiele języków i głosów syntezatora mowy Ivona
Info:
– zmienne możesz zapisywać w akcjach uruchom link oraz podaj cyfry
– jeżeli masz możliwość stworzenia własnego linku pobierającego dane klienta zobacz akcję odczytaj tekst
Porada:
– jeżeli chcesz ustawić powitanie dla wszystkich dzwoniących użyj akcję odtwórz komunikat
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR powitanie
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper