Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wskazać na które konta SIP ma przyjść połączenie – włączyć dodawanie nazwy numeru do pola Caller ID – włączyć dodawanie numeru do pola Caller ID – włączyć muzykę na czekanie – dodawać +48 do połączeń przychodzących z Polski – ustalić czas dzwonienia
Połącz na konto SIP Akcja dostępna jest w w scenariuszu IVR:
W akcji zaznacz na które konta SIP ma przyjść połączenie
Przykładowe drzewo IVR z akcją połącz na konto SIP
Możesz ustawić również: – Ile czasu będą dzwonić konta SIP, czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji – jeśli żadne konto SIP nie jest zalogowane system od razu przejdzie do następnej akcji – muzykę podczas oczekiwania na połączenie – ustawić czy na urządzeniu SIP ma wyświetlić sięnazwa numeru – możesz również w Caller ID wyświetlać imię lub nazwę klienta, jeśli system znajdzie numer dzwoniącego w Twojej książce adresowej zdefiniowanej w panelu – możesz dodawać w polu Caller ID +48do przychodzących polskich numerów
Info: – Jeśli chcesz sprawdzić status konta SIP (czy odebrało połączenie, czy było zajęte czy niedostępne) użyj akcję warunek stanu
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – połącz na konto SIP
Dzięki usłudze możesz:
– wskazać na które konta SIP ma przyjść połączenie
– włączyć dodawanie nazwy numeru do pola Caller ID
– włączyć dodawanie numeru do pola Caller ID
– włączyć muzykę na czekanie
– dodawać +48 do połączeń przychodzących z Polski
– ustalić czas dzwonienia
Połącz na konto SIP
Akcja dostępna jest w w scenariuszu IVR:
W akcji zaznacz na które konta SIP ma przyjść połączenie
Przykładowe drzewo IVR z akcją połącz na konto SIP
Możesz ustawić również:
– Ile czasu będą dzwonić konta SIP, czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji – jeśli żadne konto SIP nie jest zalogowane system od razu przejdzie do następnej akcji
– muzykę podczas oczekiwania na połączenie
– ustawić czy na urządzeniu SIP ma wyświetlić się nazwa numeru
– możesz również w Caller ID wyświetlać imię lub nazwę klienta, jeśli system znajdzie numer dzwoniącego w Twojej książce adresowej zdefiniowanej w panelu
– możesz dodawać w polu Caller ID +48 do przychodzących polskich numerów
Info:
– Jeśli chcesz sprawdzić status konta SIP (czy odebrało połączenie, czy było zajęte czy niedostępne) użyj akcję warunek stanu
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Zobacz również:
Połączenie na scenariusz IVR
Jak skonfigurować numer do usługi IVR
Tagi: IVR połącz na konto SIP
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper