Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje

IVR (akcja) – połącz na konto SIP

Dzięki usłudze możesz:
– wskazać na które konta SIP ma przyjść połączenie
– włączyć dodawanie nazwy numeru do pola Caller ID
– włączyć dodawanie numeru do pola Caller ID
– włączyć muzykę na czekanie
– dodawać +48 do połączeń przychodzących z Polski
– ustalić czas dzwonienia

Połącz na konto SIP
Akcja dostępna jest w w scenariuszu IVR:


W akcji zaznacz na które konta SIP ma przyjść połączenie

Przykładowe drzewo IVR z akcją połącz na konto SIP mceclip0.png

Możesz ustawić również:
– Ile czasu będą dzwonić konta SIP, czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji – jeśli żadne konto SIP nie jest zalogowane system od razu przejdzie do następnej akcji
– muzykę podczas oczekiwania na połączenie
– ustawić czy na urządzeniu SIP ma wyświetlić się nazwa numeru
– możesz również w Caller ID wyświetlać imię lub nazwę klienta, jeśli system znajdzie numer dzwoniącego w Twojej książce adresowej zdefiniowanej w panelu
– możesz dodawać w polu Caller ID +48 do przychodzących polskich numerów

 Info:
– Jeśli chcesz sprawdzić status konta SIP (czy odebrało połączenie, czy było zajęte czy niedostępne) użyj akcję warunek stanu

Kreator scenariuszy 
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj

Zobacz również:
Jak skonfigurować numer do usługi IVR mceclip0.png Połączenie na scenariusz IVR