Akcja IVR – Odtwórz komunikat: Funkcja odtwarzania komunikatu w ramach systemu IVR może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu niezbędnych informacji na temat dalszych działań czy statusu połączenia. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację.
Dzięki usłudze możesz: odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio
Odtwórz komunikat: 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Akcja pozwala odtworzyć dowolny plik audio.
Pliki audio można: – uploadować w formacie .mp3 lub .wav, – wygenerować poprzez syntezator mowy IVONA – nagrać z telefonu IP podłączonego do swojego konta SuperVoIP.pl – odtworzyć plik mp3 z zewnętrznego linku
Przykład: Firma pracuje od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. W godzinach pracy ma odtworzyć się zapowiedź powitalna (komunikat), a następnie dzwonić konto SIP. Poza godzinami ma odtworzyć się komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Porada: plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w „Moje usługi” pod dolną belką „Usługi globalne” w wierszu IVR:
Uwaga: jeżeli nie widzisz na swoim koncie usługi IVR na dole strony dodaj ją do konta przez pole wyboru „Dodaj usługę globalną”
Ważne: Pamiętaj aby przypisać przygotowany scenariusz do numeru. Aby to zrobić na liście usług kliknij „Konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz go przypisać:
Po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu naciśnij Zapisz. Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą wykonywały się według zapisanego scenariusza.
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – odtwórz komunikat
Akcja IVR – Odtwórz komunikat:
Funkcja odtwarzania komunikatu w ramach systemu IVR może posłużyć do powitania dzwoniącego lub udzielenia mu niezbędnych informacji na temat dalszych działań czy statusu połączenia. Spersonalizowane nagranie znacząco zwiększa jakość obsługi klienta oraz pozwala na jej usprawnienie i automatyzację.
Dzięki usłudze możesz:
odtwarzać dowolny plik audio znajdujący się w plikach audio
Odtwórz komunikat:
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR
2. Akcja pozwala odtworzyć dowolny plik audio.
Pliki audio można:
– uploadować w formacie .mp3 lub .wav,
– wygenerować poprzez syntezator mowy IVONA
– nagrać z telefonu IP podłączonego do swojego konta SuperVoIP.pl
– odtworzyć plik mp3 z zewnętrznego linku
Przykład:
Firma pracuje od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. W godzinach pracy ma odtworzyć się zapowiedź powitalna (komunikat), a następnie dzwonić konto SIP. Poza godzinami ma odtworzyć się komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Porada:
plik dźwiękowy można dodać bezpośrednio w akcji lub w „Moje usługi” pod dolną belką „Usługi globalne” w wierszu IVR:
Uwaga: jeżeli nie widzisz na swoim koncie usługi IVR na dole strony dodaj ją do konta przez pole wyboru „Dodaj usługę globalną”
Ważne:
Pamiętaj aby przypisać przygotowany scenariusz do numeru.
Aby to zrobić na liście usług kliknij „Konfiguruj numer” przy numerze do którego chcesz go przypisać:
Po lewej stronie wybierz IVR a po prawej stronie odpowiedni scenariusz z listy. Po wybraniu naciśnij Zapisz. Teraz wszystkie połączenia przychodzące będą wykonywały się według zapisanego scenariusza.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Zobacz również:
PIiki audio / Syntezator IVONA
IVR (akcja) – warunek czasu
IVR (akcja) – menu tonowe
–
Zobacz przykładowy scenariusz w naszym nowym panelu:
Tagi: IVR odtwórz komunikat, odtwórz komunikta, zapowiedź głosowa
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper