Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Faktury wysyłane są automatycznie na adres e-mail przypisany do konta abonenckiego oraz są dostępne w panelu w Moje konto > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu lub wysłać ponownie na główny adres lub inny dowolny adres e-mail.
Jeżeli na koncie w zakładce Dane zaznaczona jest opcja: Jedna faktura zbiorcza za doładowania wystawiana na koniec miesiąca: TAK wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
W zakładce Moje konto -> Dane > Rozliczenia -> “Sposób wysyłki faktury” można dodać alternatywny adres e-mail dla wysyłki faktur. Niezależnie na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować poziom dostępu (np. tylko do dokumentów rozliczeniowych).
Faktury wysyłane są automatycznie na główny adres e-mail konta abonenckiego oraz adresy dodatkowe, są również dostępne w panelu: Finanse > Rozliczenia > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu.
W zakładce Profil > Ustawienia rozliczeń można dodać adresy e-mail dla wysyłki faktur. Jeżeli jest zaznaczona jest opcja jednej faktury zbiorczej wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
Na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować odpowiedni poziom dostępu, np. tylko do rozliczeń.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Gdzie znajdę fakturę?
Faktury wysyłane są automatycznie na adres e-mail przypisany do konta abonenckiego oraz są dostępne w panelu w Moje konto > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu lub wysłać ponownie na główny adres lub inny dowolny adres e-mail.
Jeżeli na koncie w zakładce Dane zaznaczona jest opcja: Jedna faktura zbiorcza za doładowania wystawiana na koniec miesiąca: TAK wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
W zakładce Moje konto -> Dane > Rozliczenia -> “Sposób wysyłki faktury” można dodać alternatywny adres e-mail dla wysyłki faktur. Niezależnie na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować poziom dostępu (np. tylko do dokumentów rozliczeniowych).
Faktury wysyłane są automatycznie na główny adres e-mail konta abonenckiego oraz adresy dodatkowe, są również dostępne w panelu: Finanse > Rozliczenia > Faktury. Fakturę lub jej duplikat można samodzielnie wygenerować i pobrać z panelu.
W zakładce Profil > Ustawienia rozliczeń można dodać adresy e-mail dla wysyłki faktur. Jeżeli jest zaznaczona jest opcja jednej faktury zbiorczej wówczas faktura zostanie wygenerowana ostatniego dnia miesiąca za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu.
Na koncie abonenckim można utworzyć dodatkowego użytkownika (np. dla księgowości) i skonfigurować odpowiedni poziom dostępu, np. tylko do rozliczeń.
Zobacz również:
Jak naliczane są opłaty
Zawarcie umowy, okres testowy
Logowanie do panelu klienta
Tagi: brak faktury, duplikat faktury, faktura, wysyłka faktury
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper