Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta: zakładka Moje konto > Dane > Dane autoryzacyjne > Usuń permanentnie całe konto klienta
Po kliknięciu w link należy potwierdzić usunięcie konta w wysłanej wiadomości na adres e-mail przypisany do konta. Po usunięciu konta nie ma możliwości przywrócenia konta i usług, nie ma dostępu do dokumentów rozliczeniowych, historii usług oraz danych billingowych. Numery PSTN znajdujące się na koncie zostają automatycznie deaktywowane bez możliwości przeniesienia ich do innej sieci.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Jak usunąć konto abonenckie?
Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta:
zakładka Moje konto > Dane > Dane autoryzacyjne > Usuń permanentnie całe konto klienta
Po kliknięciu w link należy potwierdzić usunięcie konta w wysłanej wiadomości na adres e-mail przypisany do konta. Po usunięciu konta nie ma możliwości przywrócenia konta i usług, nie ma dostępu do dokumentów rozliczeniowych, historii usług oraz danych billingowych. Numery PSTN znajdujące się na koncie zostają automatycznie deaktywowane bez możliwości przeniesienia ich do innej sieci.
Zobacz również:
Jak przenieść numer do innego operatora
Zmiana danych (cesja)
Tagi: usunąć konto, usunięcie konta, zamknąć konto, zamknięcie konta
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń