Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta:
zakładka Moje konto > Dane > Dane autoryzacyjne > Usuń permanentnie całe konto klienta
Ważne: Po kliknięciu w link należy potwierdzić usunięcie konta w wysłanej wiadomości na adres e-mail przypisany do konta. Po usunięciu konta nie ma możliwości przywrócenia konta i usług, nie ma dostępu do dokumentów rozliczeniowych, historii usług oraz danych billingowych. Numery PSTN znajdujące się na koncie zostają automatycznie deaktywowane.
Info: Jeżeli masz problem z logowaniem do panelu klienta zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Najczęstsze pytania
Jak usunąć konto abonenckie?
Konto można usunąć samodzielnie w panelu klienta:
zakładka Moje konto > Dane > Dane autoryzacyjne > Usuń permanentnie całe konto klienta
Ważne:
Po kliknięciu w link należy potwierdzić usunięcie konta w wysłanej wiadomości na adres e-mail przypisany do konta. Po usunięciu konta nie ma możliwości przywrócenia konta i usług, nie ma dostępu do dokumentów rozliczeniowych, historii usług oraz danych billingowych. Numery PSTN znajdujące się na koncie zostają automatycznie deaktywowane.
Info:
Jeżeli masz problem z logowaniem do panelu klienta zobacz tutaj
Zobacz również:
Jak przenieść numer do innego operatora
Zmiana danych (cesja)
Tagi: usunąć konto, usunięcie konta, zamknąć konto, zamknięcie konta
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP