Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Dzięki usłudze możesz:
– wysłać wiadomość e-mail dowolnej treści na wcześniej zdefiniowany adres.

Wyślij email
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:

Akcja wysyła wiadomość e-mail – możesz dodać kilka adresów oddzielając je przecinkiem lub średnikiem. Akcję można użyć w celu powiadomienia np. o nieodebranym połączeniu.

Przykładowe drzewo IVR z akcją wyślij email mceclip0.png

Porada:
Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii.

Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz mceclip0.png tutaj

Zobacz również:
Jak skonfigurować numer do usługi IVR mceclip0.png Połączenie na scenariusz IVR