Dzięki usłudze możesz: – wysłać wiadomość e-mail dowolnej treści na wcześniej zdefiniowany adres.
Wyślij e-mail 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja wyślij e-mail?
Akcja wysyła wiadomość e-mail na wskazany przez adres. W treści wiadomości możesz użyć zmiennej, która określa numer, dzwoniący do Ciebie. Akcję można użyć w celu powiadomienia np. o nieodebranym połączeniu.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – wyślij email
Dzięki usłudze możesz:
– wysłać wiadomość e-mail dowolnej treści na wcześniej zdefiniowany adres.
Wyślij e-mail
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja wyślij e-mail?
Akcja wysyła wiadomość e-mail na wskazany przez adres. W treści wiadomości możesz użyć zmiennej, która określa numer, dzwoniący do Ciebie. Akcję można użyć w celu powiadomienia np. o nieodebranym połączeniu.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR wyślij email
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper