Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wgrać pliki audio .mp3 lub .wav dla usługi IVR lub kolejkowaniu – zarządzać plikami audio (usuwać, odsłuchiwać) – nagrać własne pliki – wygenerować pliki syntezatorem mowy
Instalacja 1. Dostęp do zarządzania plikami audio możliwy jest po instalacji usługi IVR. Dodaj IVR na dole strony Moje usługi poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”
2. Wejście do modułu odbywa się poprzez link “pliki audio”:
Uwaga: Aby zarządzać plikami audio w usłudze kolejkowania użyj linku w wierszu usługi “Kolejki połączeń”
Wgrywanie własnych plików audio: Po wejściu w usługę wybierz plik .mp3 lub .wav z Twojego dysku, nazwij go i kliknij wyślij. Plik znajdzie się w Twoim zbiorze plików i będziesz mógł wykorzystać go w IVR.
Syntezator mowy IVONA – generowanie plików audio: Do wyboru jest język oraz lektor. Po wpisaniu tekstu kliknij “Odtwórz nagranie“. Zdefiniuj nazwę pliku i wybierz “Zapisz nagranie“.
Aby przejść do usługi wybierz Wirtualna Centrala > Biblioteka mediów
Kliknij “Dodaj plik” aby dodać własny plik lub wygenerować plik syntezatorem mowy
Przypisz plik do usługi:
Pliki dodane do usługi IVR dostępne będą również w usłudze poczty głosowej.
Nagrywanie plików audio przez urządzenie podłączone do konta SIP: Własny plik audio możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
Kreator scenariuszy: Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
PIiki audio / Biblioteka mediów
Dzięki usłudze możesz:
– wgrać pliki audio .mp3 lub .wav dla usługi IVR lub kolejkowaniu
– zarządzać plikami audio (usuwać, odsłuchiwać)
– nagrać własne pliki
– wygenerować pliki syntezatorem mowy
Instalacja

1. Dostęp do zarządzania plikami audio możliwy jest po instalacji usługi IVR. Dodaj IVR na dole strony Moje usługi poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”
2. Wejście do modułu odbywa się poprzez link “pliki audio”:

Uwaga:
Aby zarządzać plikami audio w usłudze kolejkowania użyj linku w wierszu usługi “Kolejki połączeń”
Wgrywanie własnych plików audio:
Po wejściu w usługę wybierz plik .mp3 lub .wav z Twojego dysku, nazwij go i kliknij wyślij. Plik znajdzie się w Twoim zbiorze plików i będziesz mógł wykorzystać go w IVR.
Syntezator mowy IVONA – generowanie plików audio:
Do wyboru jest język oraz lektor. Po wpisaniu tekstu kliknij “Odtwórz nagranie“.
Zdefiniuj nazwę pliku i wybierz “Zapisz nagranie“.
Aby przejść do usługi wybierz Wirtualna Centrala > Biblioteka mediów
Kliknij “Dodaj plik” aby dodać własny plik lub wygenerować plik syntezatorem mowy
Przypisz plik do usługi:
Pliki dodane do usługi IVR dostępne będą również w usłudze poczty głosowej.
Nagrywanie plików audio przez urządzenie podłączone do konta SIP:
Własny plik audio możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
Kreator scenariuszy:
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Zobacz również:
Poczta głosowa
–
Zobacz bibliotekę mediów w naszym nowym panelu:
Tagi: Biblioteka mediów, IVONA, pliki audio, syntezator Ivona, syntezator mowy, zapowiedzi głosowe
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper