Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wgrać pliki audio .mp3 lub .wav dla usługi IVR lub kolejkowaniu – zarządzać plikami audio (usuwać, odsłuchiwać) – nagrać własne pliki – wygenerować pliki syntezatorem mowy
Instalacja 1. Dostęp do zarządzania plikami audio możliwy jest po instalacji usługi IVR. Dodaj IVR na dole strony Moje usługi poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”
2. Wejście do modułu odbywa się poprzez link “pliki audio”:
Uwaga: Aby zarządzać plikami audio w usłudze kolejkowania użyj linku w wierszu usługi “Kolejki połączeń”
Wgrywanie własnych plików audio: Po wejściu w usługę wybierz plik .mp3 lub .wav z Twojego dysku, nazwij go i kliknij wyślij. Plik znajdzie się w Twoim zbiorze plików i będziesz mógł wykorzystać go w IVR.
Syntezator mowy IVONA – generowanie plików audio: Do wyboru jest język oraz lektor. Po wpisaniu tekstu kliknij “Odtwórz nagranie“. Zdefiniuj nazwę pliku i wybierz “Zapisz nagranie“.
Aby przejść do usługi wybierz Wirtualna Centrala > Biblioteka mediów
Kliknij “Dodaj plik” aby dodać własny plik lub wygenerować plik syntezatorem mowy
Przypisz plik do usługi:
Pliki dodane do usługi IVR dostępne będą również w usłudze poczty głosowej.
Nagrywanie plików audio przez urządzenie podłączone do konta SIP: Własny plik audio możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
Kreator scenariuszy: Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Więcej informacji
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
PIiki audio / Biblioteka mediów
Dzięki usłudze możesz:
– wgrać pliki audio .mp3 lub .wav dla usługi IVR lub kolejkowaniu
– zarządzać plikami audio (usuwać, odsłuchiwać)
– nagrać własne pliki
– wygenerować pliki syntezatorem mowy
Instalacja

1. Dostęp do zarządzania plikami audio możliwy jest po instalacji usługi IVR. Dodaj IVR na dole strony Moje usługi poprzez pole wyboru “Dodaj usługę globalną”
2. Wejście do modułu odbywa się poprzez link “pliki audio”:

Uwaga:
Aby zarządzać plikami audio w usłudze kolejkowania użyj linku w wierszu usługi “Kolejki połączeń”
Wgrywanie własnych plików audio:
Po wejściu w usługę wybierz plik .mp3 lub .wav z Twojego dysku, nazwij go i kliknij wyślij. Plik znajdzie się w Twoim zbiorze plików i będziesz mógł wykorzystać go w IVR.
Syntezator mowy IVONA – generowanie plików audio:
Do wyboru jest język oraz lektor. Po wpisaniu tekstu kliknij “Odtwórz nagranie“.
Zdefiniuj nazwę pliku i wybierz “Zapisz nagranie“.
Aby przejść do usługi wybierz Wirtualna Centrala > Biblioteka mediów
Kliknij “Dodaj plik” aby dodać własny plik lub wygenerować plik syntezatorem mowy
Przypisz plik do usługi:
Pliki dodane do usługi IVR dostępne będą również w usłudze poczty głosowej.
Nagrywanie plików audio przez urządzenie podłączone do konta SIP:
Własny plik audio możesz nagrać z telefonu podłączonego do konta SIP i wybrać numer: *6X (gdzie X to numer nagrania). W ten sposób możliwe jest nagranie 10 własnych zapowiedzi (0 – 9).
Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie.
Więcej informacji
Zobacz również:
Poczta głosowa
–
Zobacz bibliotekę mediów w naszym nowym panelu:
Tagi: Biblioteka mediów, IVONA, pliki audio, syntezator Ivona, syntezator mowy, zapowiedzi głosowe
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper