Dzięki usłudze możesz: – sprawdzić wcześniej zapisaną zmienną i podjąć określoną akcję. – do dyspozycji masz takie warunki jak: równa, nie pusta, większa, mniejsz, zawiera
Sprawdź zmienną 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź zmienną?
W tym przykładzie sprawdzamy czy zmienna2 jest równa 1. Jeśli wartość zmiennej2 będzie równa 1 system pójdzie w dół w drzewie IVR. Jeśli wartość zmiennej2 nie będzie równa 1 system uruchomi akcje, które znajdują się po prawej stronie akcji „sprawdź zmienną”.
3. Warunki akcji sprawdź zmienną: Możesz sprawdzać czy zmienna jest: równa, mniejsza od, większa od, zawiera, nie jest pusta.
Info: – zmienne możesz zapisywać w akcjach „uruchom link” oraz „podaj cyfry”
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – sprawdź zmienną
Dzięki usłudze możesz:
– sprawdzić wcześniej zapisaną zmienną i podjąć określoną akcję.
– do dyspozycji masz takie warunki jak: równa, nie pusta, większa, mniejsz, zawiera
Sprawdź zmienną
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź zmienną?
W tym przykładzie sprawdzamy czy zmienna2 jest równa 1.
Jeśli wartość zmiennej2 będzie równa 1 system pójdzie w dół w drzewie IVR. Jeśli wartość zmiennej2 nie będzie równa 1 system uruchomi akcje, które znajdują się po prawej stronie akcji „sprawdź zmienną”.
3. Warunki akcji sprawdź zmienną:
Możesz sprawdzać czy zmienna jest: równa, mniejsza od, większa od, zawiera, nie jest pusta.
Info:
– zmienne możesz zapisywać w akcjach „uruchom link” oraz „podaj cyfry”
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR sprawdź zmienną
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia poczta głosowa problemy sip przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP transfer połączeń umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń