Dzięki usłudze możesz: – przejść do innej pozycji w drzewie IVR
Idź do 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Idź do?
Akcja umożliwia przeskok do innej pozycji w drzewie IVR. Dodatkowo można uruchomić komunikat dźwiękowy przed wykonaniem skoku.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – idź do
Dzięki usłudze możesz:
– przejść do innej pozycji w drzewie IVR
Idź do
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja Idź do?
Akcja umożliwia przeskok do innej pozycji w drzewie IVR.
Dodatkowo można uruchomić komunikat dźwiękowy przed wykonaniem skoku.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR idź do
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper