Dzięki usłudze możesz: – zapisać do zmiennej podawane przez klienta cyfry, – użyć akcji, które mogą odczytać zapisaną wartość do zmiennej.
Podaj cyfry: 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Po wybraniu akcji w edytorze scenariuszy zobaczysz pole na wybranie zapowiedzi powitalnej oraz możliwość zdefiniowania ilości podawanych cyfr. Podane cyfry możesz zapisać do jednej z dwóch zmiennych i wykorzystać je w scenariuszu IVR.
Zobacz poniższy przykład: Chcemy aby dzwoniący podał nam kod składający się z 5 cyfr, następnie sprawdzimy przy użyciu akcji uruchom link czy te cyfry znajdują się a naszych systemie i dokonamy połączenia na konto SIP. Do sprawdzenia cyfr użyjemy akcji „Uruchom link” w której musimy podać adres url pod którym nasz system sprawdzi podane cyfry klienta i zwróci odpowiednią wartość. Jeśli cyfry posują wynik będzie równy 1 a jeśli nie pasują wynik będzie równy 0. Otrzymany wynik sprawdzimy dzięki akcji „Sprawdź zmienną”.
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – podaj cyfry
Dzięki usłudze możesz:
– zapisać do zmiennej podawane przez klienta cyfry,
– użyć akcji, które mogą odczytać zapisaną wartość do zmiennej.
Podaj cyfry:
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Po wybraniu akcji w edytorze scenariuszy zobaczysz pole na wybranie zapowiedzi powitalnej oraz możliwość zdefiniowania ilości podawanych cyfr. Podane cyfry możesz zapisać do jednej z dwóch zmiennych i wykorzystać je w scenariuszu IVR.
Zobacz poniższy przykład:
Chcemy aby dzwoniący podał nam kod składający się z 5 cyfr, następnie sprawdzimy przy użyciu akcji uruchom link czy te cyfry znajdują się a naszych systemie i dokonamy połączenia na konto SIP. Do sprawdzenia cyfr użyjemy akcji „Uruchom link” w której musimy podać adres url pod którym nasz system sprawdzi podane cyfry klienta i zwróci odpowiednią wartość. Jeśli cyfry posują wynik będzie równy 1 a jeśli nie pasują wynik będzie równy 0. Otrzymany wynik sprawdzimy dzięki akcji „Sprawdź zmienną”.
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper