Dzięki usłudze możesz: – sprawdzić wcześniej zapisaną zmienną i podjąć określoną akcję – do dyspozycji masz takie warunki jak: równa, nie pusta, większa, mniejsza, zawiera
Sprawdź zmienną 1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź zmienną?
W tym przykładzie sprawdzamy czy zmienna2 jest równa 1. Jeśli wartość zmiennej2 będzie równa 1 system pójdzie w dół w drzewie IVR. Jeśli wartość zmiennej2 nie będzie równa 1 system uruchomi akcje, które znajdują się po prawej stronie akcji „sprawdź zmienną”.
3. Warunki akcji sprawdź zmienną: Możesz sprawdzać czy zmienna jest: równa, mniejsza od, większa od, zawiera, nie jest pusta.
Info: – zmienne możesz zapisywać w akcjach „uruchom link” oraz „podaj cyfry”
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – sprawdź zmienną
Dzięki usłudze możesz:
– sprawdzić wcześniej zapisaną zmienną i podjąć określoną akcję
– do dyspozycji masz takie warunki jak: równa, nie pusta, większa, mniejsza, zawiera
Sprawdź zmienną
1. Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR.
2. Jak działa akcja sprawdź zmienną?
W tym przykładzie sprawdzamy czy zmienna2 jest równa 1.
Jeśli wartość zmiennej2 będzie równa 1 system pójdzie w dół w drzewie IVR. Jeśli wartość zmiennej2 nie będzie równa 1 system uruchomi akcje, które znajdują się po prawej stronie akcji „sprawdź zmienną”.
3. Warunki akcji sprawdź zmienną:
Możesz sprawdzać czy zmienna jest: równa, mniejsza od, większa od, zawiera, nie jest pusta.
Info:
– zmienne możesz zapisywać w akcjach „uruchom link” oraz „podaj cyfry”
Kreator scenariuszy
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Tagi: IVR sprawdź zmienną, sprawdź zmienną
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu doładowania konta doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja konta WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP