Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Dzięki usłudze możesz: – wysłać wiadomość e-mail dowolnej treści na wcześniej zdefiniowany adres.
Wyślij email Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Akcja wysyła wiadomość e-mail – możesz dodać kilka adresów oddzielając je przecinkiem lub średnikiem. Akcję można użyć w celu powiadomienia np. o nieodebranym połączeniu.
Przykładowe drzewo IVR z akcją wyślij email
Porada: Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii.
Kreator scenariuszy Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > IVR usługa i akcje
IVR (akcja) – wyślij email
Dzięki usłudze możesz:
– wysłać wiadomość e-mail dowolnej treści na wcześniej zdefiniowany adres.
Wyślij email
Akcja dostępna jest w scenariuszu IVR:
Akcja wysyła wiadomość e-mail – możesz dodać kilka adresów oddzielając je przecinkiem lub średnikiem. Akcję można użyć w celu powiadomienia np. o nieodebranym połączeniu.
Przykładowe drzewo IVR z akcją wyślij email
Porada:
Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, w niektórych programach pocztowych lub u usługodawców wiadomości automatycznie trafiają do różnych folderów, np. Społeczności, Powiadomienia, Oferty. Twój program pocztowy może również uznać naszą wiadomość jako spam, zajrzyj również do tej kategorii.
Kreator scenariuszy
tutaj
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na koncie. Zobacz
Zobacz również:
Połączenie na scenariusz IVR
Jak skonfigurować numer do usługi IVR
Tagi: IVR wyślij email
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja dokumenty do numeru doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR siptrunk SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana hasła SIP zoiper